V.O.H-iga on Portaili toimetus tuttav juba ammu. See on 2014. aastal loodud Viljandi pereettevõte, mis valmistab puhastest ja looduslikest koostisosadest käsitööseepe. Praegu eriliselt aktuaalne, kas pole? Mis meile aga juba algusest peale V.O.H-i juures meeldis, on see, et brändi seebid on vabad keemiast ja plastist – ning loomulikult oma visuaalses lihtsuses ka meeldivalt silmipaitavad. Sellest aga veelgi olulisem on see, et V.O.H-i seebid on looduslähedased ja nahale eriliselt lihtsad omastada, sest nad valmivad 100% looduslikest koostisosadest külmprotsess-meetodil. See tähendab, et seepide tootmistemperatuur on madal ning tahkumiseks kulub üks kalendrikuu. Sel moel säilivad rasvades ja õlides ilusa naha suured sõbrad: vitamiinid, toitained ja happed.
Muide, ka igal V.O.H-i seebis oleval savil, õlil ja aroomil on oma lugu. Need on valitud lähtuvalt erinevat tüüpi naha vajadustest ning iga üksiku seebi otstarbest. Just seetõttu pakubki V.O.H erinevaid seepe näo, keha, käte ja jalgade pesuks. Tegelikult pakub V.O.H seepide kõrval ka naturaalseid pesemistarvikuid ja küünlaid, aga nendest lähemalt ehk mõnel teisel korral.
Ahjaa, kõige tähtsam – mida üldse tähendab V.O.H? Ikka voice of heart, sest just südame hääle kuulamisest kogu ettevõtmine alguse saigi.
V.O.H-i tootevalikuga saab tutvuda brändi veebipoes aadressil voh.ee.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.