Esimest otseülekannet juhivad stilist Karolin Kuusik ja Portaili peatoimetaja Aljona Eesmaa, kes jagavad moesoovitusi algavaks suvehooajaks ning pakuvad inspireerivaid ideid naiste- ja lastemoe teemadel. Otseülekande ajal saab lisaks mugavale ühe klikiga ostlemisele kommenteerida, esitada küsimusi vestlusaknas ning saada jooksvalt vastuseid. Kõik live šoppingu otseülekanded salvestatakse ja salvestisi saab järelvaadata Stockmanni veebilehel.
Stockmanni turunduse ja kliendikogemuse valdkonda juhtiv Katre Uibomäe ütles: „Ühine interaktiivne hetk lemmikstaari või -mõjuisikuga ning hooaja kuumimad tooted ühe klikiga ostukorvis on just see, mis teeb live shoppingust uue populaarse ostlemisformaadi.“ Internetipõhise live šoppingu juured ulatuvad Hiinasse, kus inimesed on aastaid jälginud sotsiaalmeedias otsemüüki ja ostnud miljardite väärtuses tooteid. Taobao ja WeChat platvormid on ühed populaarsemad.
„Nüüdseks on reaalajas ostlemise trend jõudnud Põhjamaadesse ning näiteks Soomes on see uusim võimalus väga kiiresti omaks võetud,“ jätkab Katre Uibomäe. Moetooteid on lisaks Soome Stockmannile live šoppingutel müünud ka sellised brändid nagu Lindex, Monki, COS ja Gina Tricot. Eestisse toob live šoppingu esimesena Stockmann.
Eesti esimest naiste- ja lastemoe live shopping üritus leiab aset neljapäeval 27. mail kell 19.00 Stockmanni veebilehel www.stockmann.ee.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.
Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.
Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!