Kollektsiooni naiste- ja meesterõivad on loodud kaasaegsele linnakodanikule, kes armastab ühtaegu nii õhtuseid väljaskäimisi kui ka varahommikust loodusmatka. Trendikatest esemetest koosneva kollektsiooni taga on uuenduslikud materjalid, mis ei ole loomset päritolu ning on seejuures hangitud jätkusuutlikumatest allikatest. Innovaatilistest ja taimset päritolu materjalidest on kollektsioonis esindatud näiteks FLWRDWN™, mis asendab loomset päritolu vooderdusmaterjalid lilledest loodud tselluloosmaterjaliga, ning VEGEA™, mis on taimne alternatiiv õli baasil põhinevatele ja loomset päritolu nahkadele. Lisaks leiab kollektsioonist näiteks oversized-stiilis kreemja kunstkarusnahast mantli, mis on loodud ümbertöödeldud polüestrist, ning efektse, ECONYL®-segust valmistatud pika kootud narmaskleidi. Kollektsiooni jalatsite hulgast leiab kalamehesaabastest inspireeritud naistesaapad, mis on valmistatud Yulex® looduslikust kautšukist, ning mugavad meestesaapad FLWRDWN™-materjalist.
Muide, kollektsiooni kuulub ka asutuse The Vegan Society poolt sertifitseeritud veganikosmeetika – punane ja tumelilla huulepulk ning värviline silmalainerikomplekt.
Tutvu H&Mi „Co-Exist Story“ erikollektsiooniga allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.