Foto: SKKN by Kim

SKKN BY KIM – ehk Kim Kardashiani uusim iluettevõtmine

Käesoleval nädalal leidis aset ilulansseering, mis loomulikult pani kogu ilumaailma kihama – Kim Kardashian avalikustas, milline saab olema tema uus bränd, nahahooldusele keskenduv SKKN by Kim. 

Kardashian ei ole teinud saladust sellest, et kõnealuse ilumärgi kallal on tööd tehtud. Nimelt on ta juba mõnda aega vaikselt otsi kokku tõmmanud oma eelmiste ilukaubamärkidega just nimelt selleks, et tulla välja uuega. Nüüd on see uus valmis ning üheksast ilutootest koosnev debüütkollektsioon ilmavalgust näinud.

Mahedatesse toonidesse pakitud toodete seast leiab neid, mis loodud „olema sillaks maailma tunnustatud dermatoloogiaekspertide ja inimeste vahel, kes otsivad lihtsalt tõhusat nahahooldust”. Kõikidele nahatüüpidele, -värvidele ja -tekstuuridele mõeldud tooted saavad olema hinnaskaalal 37–95 dollarit, mis peaks need tegema paljudele kättesaadavaks. 

Mis need tooted siis on? Õrn nahapuhastaja, toonik, koorija, kaks seerumit, näokreem, silmakreem ja kaks näoõli. Olgu ka lisatud, et kõigi nende toodete pakendid on taastäidetavad.

Hetkel jääme muidugi vastuse võlgu, kas üldse ja millal need tooted Eestisse võiksid jõuda, kuid seda me teame, et Ameerikas saab neid poodelda juba 21. juunil. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid