Foto: Nadia Lee Cohen

Bella ja Balenciaga

Alles see oli, kui Balenciaga naelutas kõik pilgud endale, valides oma kampaanianäoks Kim Kardashiani. Alles see oli, kui Balenciaga naelutas kõik ekraanide ette, esitledes Ukraina sõja esimestel päevadel emotsionaalse sõnumiga kollektsiooni. Ja nüüd ei räägi keegi muust, kui Bella Hadidist Balenciaga eriti lodevates… teksades.

Just nii, Balenciaga on avalikustanud tänavuse sügiskampaania, mille esinäoks ei keegi muu kui hetke kuumimaid supermodelle Bella Hadid. Kui Kim Kardashiani kampaanias astus meeldiva aktsendina üles ka prantslanna Isabelle Huppert, siis koos Bellaga asub sügis/talv 2022 kollektsiooni esitlema prantsuse muusik Aya Nakamura. Suhteliselt minimalistliku loomuga, kuid muidugi mitte vähe kõneainet pakkuva kampaania jäädvustas briti fotograaf Nadia Lee Cohen. 

Kuidas Bella ja teisedki modellid kaamera ette jäid? Vaadakem galeriist järele!

Ning kui teile tundus, et te nägite kampaanias Crocsidest inspireeritud käekotti ning pükse, mis on korraga seelikuks, püksteks ja saabasteks, siis uskuge meid – te ei ole ainukesed.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid