September on igal aastal Blossa disainikuu

September on igal aastal Blossa disainikuu

Foto: sdg.no

Vingete disainidega Blossasid oleme silmitsenud juba aastast 2003. Iga aasta muutub ka kõnealuse veini maitse. Mis seal salata, jahedamate ilmade saabudes hakkab vaikselt ligi tikkuma ka huvi selle vastu, milline tänavune Blossa küll on.

Portailil on hea meel olla esimeste Eesti väljaannete seas, kes saab Blossalt saladusteloori kergitada. Juba 5 aastat on antud toote kujundajaks olnud Scandinavian Design Group ning nende loodud kontseptsioon aitab iga-aastaseid disainivalikuid veidi lihtsustada. Nimelt on viimase aja kujundused inspireeritud konkreetsetest piirkondadest. Kaugele pole vaja rännata, sest kõik vajalik leidub Rootsis. Seega aastaks 2016 valiti sobilikuks ideeallikaks Storskogen – täpsemalt seal pesitsev kukemari segatuna karamelliseeritud kasemahlaekstrakti suitsuse maitsega. Visuaalne keel aga tähistab Rootsi metsade müstilist loodust. Kummardame kogu kontseptsiooni ja disaini loonud Scandinavian Design Groupile, samuti illustratsiooni loojale Petra Börnerile.

Lisaks pani Portail galeriisse kokku ka need Blossa kujundused, mis on aastate jooksul meie lemmikuteks saanud. Eriline koht meie südametes on 2013. aasta punasel pudelil.

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist. 

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid