Kuna GANNI on üks nendest brändidest, kellele meie keskkond keskmisest rohkem korda läheb, siis otsustasid nad astuda hetkel veel suhteliselt uudse sammu ning hakata oma moemärgi tooteid kandmiseks välja rentima. Algatuse taga oli puhas soov pikendada GANNI rõivaste eluiga nii palju kui võimalik ning julgustada moemärgi kliente, nii praeguseid kui ka tulevasi, leidma uusi viise, kuidas oma moetarbimist ümber mõtestada. Lahendus – riiete rent, korraga üheks kuni kolmeks nädalaks.
Natuke kurvaks, vähemalt meie jaoks, teeb hetkel kogu selle uudise see, et teenus on saadaval ainult Taani poodlejatele. Siiski pidavat see GANNI sõnul olema ainult ajutiselt nii, sest teenus vajab hoolikat testimist ning kui bränd on leidnud kõige keskkonnasõbralikuma viisi renditeenuse pakkumiseks ka välismaal asuvatele GANNI fännidele, siis laieneb nimetatud teenus teistessegi riikidesse.
Igal juhul on selline algatus meie silmis aplausi väärt!
Muide, kõlakad käivad, et ka COS on asunud sarnast teenust testima. Hetkel küll Hiina turul ja läbi YCloseti platvormi, kuid omamoodi algus seegi.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.