“Kollektsiooni luues võtsime eemärgiks kombineerida retro mõjutustega reketiriietuse esteetika moodsa aja tänavastiiliga,” räägib H&M Move disainiosakonna juht Marie Fredros. “Tulemuseks sai kõrgelt funktsionaalne ja moekas movewear, kus tähelepanuta pole jäetud ükski detail, sobivast istuvusest läbimõeldud taskuteni välja.”
Kapselkollektsioonist leiab rõivad nii tennise, padeli, sulgpalli, squashi kui ka lauatennise mängija, seda nii sporditoppide, lühikeste pükste kui ka dressipluuside näol. Samuti on kollektsioonis omal kohal tenniseseelikud ja -kleidid, soojendusdressidest rääkimata. Paljud esemed on valmistatud DryMove™ funktsionaalsusega kangastest, mis tagavad mugavuse ka kõige intensiivsemate mängude ajal.
Tutvu kollektsiooniga galeriis ning uudista seda juba ka H&Mi veebipoes hm.com!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.