Kollektsioonis endas on lisaks spordirõivastele ka hulganisti vabaaja komplekte, samuti jalanõusid ja aksessuaare – ja seda nii meestele, naistele kui ka lastele. Kollektsiooni teevad muidugi eriliseks Marimekko arhiividest välja toodud mustrid, mis vaatamata oma pikale ajaloole mõjuvad uudsetes värvikombinatsioonides igati tänapäevased.
Kaks peamist mustrit, mida kollektsioonis näeb, on Linssi ja Lokki. Esimene sai loodud aastal 1966 Kaarina Kellomäki poolt, Lokki aga veelgi varem – 1961. aastal Marimekko tuntuma mustrimeistri Maija Isola poolt. Optimismi õhkavaid mustreid leiab nii üldtreeningu-, jooksu-, tennise-, rattaspordi- kui ka golfikollektsioonidest, samuti adidase Originals sarjast.
Samuti väärib märkimist, et osa kollektsioonist on valminud taaskasutatud materjalidest ning koostöös organisatsiooniga Parley Ocean Plastic, mille eesmärgiks on vähendada ookeanide plastireostust.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
adidase ja Marimekko uus kollektsioon jõuab müügile juba 15. märtsil veebipoodi adidas.com.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!