“Olen ise Tuule tooteid kasutanud nende turule tulekust alates. Erilised lemmikud ongi Tuule habemeõlid, sealt sai alguse ka koostöömõte anda välja päris oma näo- ja habemehooldustoode meestele,” avab Genka koostöö tagamaid.
Tootearendusprotsess võttis aega pool aastat, et kombineerida omavahel kõige paremad komponendid, mis niisutaks ja toidaks tundlikku ja kuiva nahka ning karva. 30 ml õli sisaldab lisaks hoolikalt valitud eeterlikele õlidele looduslikke baasaineid aprikoosiõli, kanepiseemneõli, nisuiduõli ja jojobaõli.
Genka x Tuul sidruneukalüpti habeme- ja näoõli esmaesitlus toimub sel pühapäeval, 17. detsembril toimuval Disainiturul “Jõuluks koju” Kultuurikatlas, kus Genka on ise kohapeal toodet tutvustamas. Uuest nädalast on õli võimalik tellida Tuule või Legendaarse veebipoest.
Jälgi Tuule tegemisi Facebookis ja Instagramis ning kuula nende Spotify muusikavalikut Tuul Beats.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.