Miks number üks? Ehk seetõttu, et tegemist on Chaneli esimese tervikliku ilukollektsiooniga, mis sisaldab nii nahahooldus-, meigi- kui ka lõhnatooteid. Samuti on tegemist Chaneli esimese jätkusuutlikkusele rõhuva ilukollektsiooniga, mis lisaks sellele, et kõik sarja tooted on vähemalt 94–97% looduslikud, on ka loodud tekitama positiivseid emotsioone. Mitte et Chanel seda niigi ei teeks, kuid väidetavalt midagi tujutõstvat selles punases kameelias ikkagi on – seda kinnitasid ka neoroloogid. Samuti on tegemist koostisosaga, millel on tugev vananemisvastane mõju ning just nooruslikkuse säilitamiseks uued nahahooldustooted ennekõike mõeldud ongi.
Kokku on uues N° 1 de Chanel sarjas üheksa toodet ning esindatud on kõik vajalik alates näopuhastajast, seerumist, jumestuskreemist põse- ja huulepalsami ning lõhnaspreini välja. Hetkel on tooted saadaval chanel.com veebipoes, kuid usume, et on ainult aja küsimus, millal need ka meie Chaneli müügiesinduste riiulitele jõuavad.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.