Rootsi parfüümimaja Björk & Berries suvine parfüüm Solstice (eesti k pööripäev) räägib lummava loo lõputust päevast ja lühikestest öödest, millesse on põimitud suvise pööripäeva müüdid ja sümbolid. Meile Maarjamaal klassikalisena tunduva jaanipäeva lõhnale on kergelt vinti juurde keeratud ning tulemuseks on parfüüm, mille mõru ja magusa apelsini õied kombineerituna merevaigu ja pehme kašmiiripuu ning lavendli sügavusega viivad kandja lõhnarännakule läbi suvise Põhjamaa.
Björk & Berries ilumärgist oleme kirjutanud varemgi, kuid olgu kindluse mõttes meenutatud, et tegu on loodusest saadavale luksusele rõhuva Rootsi nahahooldusbrändi ja parfüümimajaga, mille tooted on inspireeritud Skandinaavia metsikust loodusest – metsast, merest, lumest, aastaaegadest, kultuurist ja elustiilist. Brändi tooted on ühtviisi nii kõrge kvaliteediga kui ka keskkonnahoidlikud ehk kogu Björk & Berries sortiment (näo-, keha-, juukse- ja parfüümitooted) on naturaalsed ja/või orgaanilised, puhastatud, töödeldud ja arendatud laborites, mis vastavad nende enda väljatöötatud ecoluxury-kriteeriumitele. Oleme iga kell kahe käega selliste toodete poolt!
Björk & Berries parfüümid on müügil näiteks Tallinna Kaubamaja lõhnatoas, Apotheka Beauty poodides, samuti Scandinavian Brandsi värskelt avatud e-poes.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.