Crème de la Crème on 2008. aastal tegevust alustanud haute parfumerie kaupluste võrk, kuhu kuulub nüüdseks 11 butiiki Leedus, Lätis ja Eestis. Kõik Crème de la Crème’i butiigid pakuvad haruldasi ja peeneid parfüüme, meigibrände ja eksklusiivseid tooteid näo-, keha- ja juuksehoolduseks – seda sellistelt brändidelt nagu Maison Francis Kurkdjian, Editions de Parfums Frédéric Malle, By Kilian, Diptyque, Byredo ja teised.
Seega, kes tunneb, et tema kodu vajaks antud hetkel ühte Diptyque’i küünalt või kevade järele lõhnavat Byredo parfüümi La Tulipe, saab suunduda aadressile www.cremedelacreme.shop.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.
„Nahakunstnikud ütlevad, et Barénia nahk vastab paitusega ja just seda tunnet püüdsingi Barénia Eau de Parfum Intense’iga jäädvustada,“ kirjeldab Hermès’i parfüümimeister Christine Nagel. „Selle kohalolu on füüsiline, peaaegu kombatav.“
Parfüümi südames põimuvad liblikliilia ja imemari, mida täiendavad nahksed akordid. Patšuli avaldub tihedamalt, tammepuu sügavamalt – tulemuseks on intensiivne ja mõistatuslik naiselikkuse signatuur.
Philippe Mouquet’ poolt disainitud Barénia Eau de Parfum Intense merevaigutoonis pudel on omakorda inspireeritud ikoonilisest Collier de Chien käevõrust. Elegantseid elliptilisi vorme tasakaalustavad püramiidikujulised neetide detailid, mis annavad flakonile jõulisuse ja karakteri. Juveelilaadses pudelis on tähelepanuväärne ka selle põhja kujundatud neet.