Quentin Jones on hinnatud graafiline disainer, fotograaf ja filmilooja, kelle töid on avaldanud maailma juhtivad moeajakirjad, sealhulgas Vogue. Central St. Martinsi taustaga disainer on teinud koostööd moemaailma kuulsaimate brändidega nagu Chanel, Louis Vuitton, Victoria Beckham, Roger Vivier ja mitmed teised.
Marella ART. 365 uhiuue kapselkollektsiooni loomisel inspireerisid Quentin Jonesi vastandid: positiivne/negatiivne, ilus/karm, viimistletud/lõpetamata, kaasaegne/traditsiooniline, valgus/varjud. “Mõistsin, et Marella bränd ühendab endas lihtsuse ja ajatu klassika läbi monokroomse värvigamma. Kuna musta ja valgega töötamine on mind alati disainerina paelunud, tuli inspiratsioon loomiseks lihtsalt. Lõin vabalt mustreid, täppidest ja triipudest abstraktsete kujunditeni, millest hiljem valisime koos Marellaga välja kollektsiooni jaoks sobivaimad,” rääkis Quentin Jones.
Erikollektsioonist leiab rabavate graafiliste mustritega kleite, särke, plisseeritud midipikkuses seeliku, kimono-jaki, vabalõikelisi alt laienevaid pükse ja kudumeid. “Minu enda lemmikuteks on julgete mustrikombinatsioonidega kleidid ja kimonod, mida hea meelega kannan. Neis on elegantsi ja ajatust, aga samas ka kaasaegset trendikust,” lisas disainer. Kollektsiooni täiendavad ka Quentini disainitud mustreid kandvad aksessuaarid: lai valik käekotte, saapaid, seljakotte, salle jm. Samuti lõi Quentin Jones just selle kollektsiooni jaoks efektsed, kollektsiooni vaimu edasiandvad videod.
Max Mara Gruppi kuuluv Marella on kaasaegne naistemoebränd, mis ühendab modernse glamuuri, kantavuse ja Itaalia disainiesteetika. Marella ART. 365 on nende edukaim kollektsioon, mis esmakordselt lansseeriti 2014. aastal. Kollektsioon disainitakse alati mustvalges värvigammas ning see on oma stiililt hooaegade-ülene ja ajatu. Kõik kollektsiooni kuuluvad mitmekülgselt kombineeritavad ning erinevatel aastaaegadel kantavad 14 rõivaeset on tehtud samast kangast – ART. 365 -, mis ei kortsu ning on pehme ja kehasõbralik.
Vaata kollektsiooni loomise tagamaid ja tulemust allolevast galeriist!
Marella esinduskauplus ühes Quentin Jonesi erikollektsiooniga asub Viru Keskuse 2. korrusel.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.