Foto: Getter Kuusmaa

Norrison on turvaline valik – alati maitsekas ja kvaliteetne

Kas olete kuulnud Norrisoni moemärgist? Tõenäoliselt olete, sest see on ikkagi ainuke 25-aastase staažiga kodumaine kudumite moebränd, mille disain, arendus ja tootmine toimub 100% Eestis. Kas aga olete kuulnud, mida pakub Norrison käesolevaks hooajaks? Kui ei, siis valgustame rõõmuga.

Alustuseks aga Norrisoni taustast. Norrison sai alguse mõned head kümned aastad tagasi, mil brändi juhatuse esimees Kalev Lember „komistas” juhuse tõttu otsa vabrikule Võru Rõivas, mis tänaseks on Norrisoni silmkoe- ja heegeltoodete tootmisbaas ja logistikakeskus. Õppinud küll inseneriks, ei teadnud Kalev kudumismasinatest suurt midagi, ent talle olid alati meeldinud ilusad asjad ning toona veel puuduva kogemuse tegi tasa julge pealehakkamine, ind ja ettevõtlustahe. Edasine on, nagu öeldakse, juba ajalugu. 

Kui rääkida Norrisoni moeesteetikast, siis läbi aegade on Norrisoni moekollektsioonid olnud pigem klassikaliselt naiselikud, sissekootud mustritega kaunistatud sügavate toonidega elegantsed tegumoed, kuhu lipsab aeg-ajalt sisse ka mõni põnev ja silmatorkav disainielement. Siinkohal on olulisteks märksõnadeks olnud põhjamaine minimalism ja funktsionaalsus – soovides oma klientidele pakkuda kestvat ja jätkusuutlikku kaunist disaini, nopitakse inspiratsiooni moeloome tarbeks nii siit kui sealt: möödunu ja tänapäeva meeldejäävamaid elemente ühte köites pannakse kokku tulevikunägemus kaasaegsel ja trendikal moel.

Ja nii jõuamegi tänasesse päeva. Norrisoni tänavune värske kudumikollektsioon on ühelt poolt inspireeritud tärkavast loodusest, aga ka viimase aastaringi vältel tekkinud unistustest ja igatsusest vabaduse ning värvilise melu ja eluolu järele. Varieerudes õhkõrnadest pastelsetest toonidest kärtsude neoonideni, pakub kollektsioon avastamisrõõmu nii tagasihoidlikele kui ka julgematele riietujatele. 

Kollektsioonist leiab graafilisi monokroomseid mustreid, klassikalisi ja elegantseid tegumoode, ent ei puudu ka eksperimentaalsemad värvisähvatused. Kudumeid ei maksa ka soojemal perioodil peljata (eriti meie kliimas), sest naturaalsest toorainest valmistatud puuvilla- ja viskoosisegused lõngad on õhulised ja sulgkerged, lastes nahal hingata.

„Eelkõige väärtustame brändina mugavust ja kudumite kõrget kvaliteeti – soovime, et iga klient tunneks end meie rõivastes turvaliselt, teades, et tegu on kauapüsiva, jätkusuutliku ja ajatu tootega. Kõik meie lõngad on valmistatud Itaalias OEKO-TEX® standarditele vastavalt ehk on vabad ohtlikest ainetest ning on toodetud keskkonnasõbralikul viisil,” toob Norrisoni juht uhkusega välja.

Norrisoni kvaliteetkudumitega saad lähemalt tutvuda e-poes või külastades Norrisoni esindusi Tallinnas aadressil Telliskivi 60/2, samuti Ülemiste ja Kristiine kaubanduskeskuses.

Tutvu ka Norrisoni värskelt valminud lookbook’iga, mille on stiliseerinud Britta Laumets-Merila ning jäädvustanud Getter Kuusmaa, allolevas galeriis!

 

*Artikkel on valminud koostöös Norrisoniga.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid