Young Rose on Gorhami sõnul saanud inspiratsiooni nooruse ambitsioonidest, aga ka mässumeelsusest. Muskus, ambra, Damaskuse roos ning killuke Sichuani pipart ja muskushibiski seemneid – need lõhnanoodid moodustavad nooremale põlvkonnale pühendatud parfüümi, sest nii, nagu see kooslus on midagi ebatraditsioonilist, on ka uue põlvkonna ülesanne luua uusi traditsioone, just neile omasel viisil. Olgu ka lisatud, et omajagu mõjutusi pakkus Gorhamile lõhna loomiseks tema hiljutine reis Hiina ning just seetõttu lansseeritakse parfüüm esmalt Hong Kongis.
Ülemaailmselt jõuab BYREDO uusim parfüüm Young Rose müügile aga 2. septembril.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.