„Suvekollektsioon on küll väike, kuid see-eest väga mitmekesine. Kõiki tooteid saab omavahel sobitada ning anda uue välimuse ka näiteks vööpaela erinevate sidumistehnikate abil,” tutvustas KÄT brändi disainer Kätlin Kikkas. Värvidest valis Kätlin kollektsiooni vanakooli helesinise, mille pehme kangas paitab suvel keha, ning õhulise musta, et kleit tuuliselt lehviks.
Disainer sõnas, et ka tulevikus on oodata minikollektsioone: „Asi on lihtne – nelja suure asemel hakkab minikollektsioone ilmuma tihedamini, et klientidel oleks rohkem erinevaid värve ja stiile kapis, mida omavahel miksida,” lisas Kikkas.
KÄTi tänavune suvekollektsioon on eksklusiivne oma valitud koguses ning tuleb müüki vaid Tallinnas poes Tallinn Design House ning Lätis poes BOLD Concept Store.
Tutvu uue kollektsiooniga allolevas galeriis!
Moeseeria koondab kümme täiskomplekti Eesti disaineritelt, mille on oma nägemuse järgi kokku seadnud stilist Hannes Rüütel. Iga Mari Makarovi poolt 35mm filmile jäädvustatud kaader jutustab loo koostööst, ajatusest ja kohaliku moe hingusest — sellest, kuidas minevik ja olevik põimuvad hetkeks, mis jääb.
Fotoseeria loomisse panustasid modellina Ave Rohtla, meigikunstnikuna Gerda Miller, assisteeris Tuuliki Rohtla.
Vaata valminud seeriat galeriist!
Blazy, varasem Bottega Veneta loovjuht, astus CHANELi maailma austusega. Tema kevad/suvi 2026 kollektsioon oli kui kolmes vaatuses vestlus, mis koosles peatükkidest „Un Paradoxe“, „Le Jour“ ja „L’Universel“ – rääkides lugusid töö ja armastuse, mehelikkuse ja naiselikkuse, mineviku ja tuleviku vahel.
“Un Paradoxe” algas särgiga – lihtsa, ent tähendusega. See oli justkui sümboolne laen Gabrielle Chaneli suurelt armastuselt Boy Capelilt. Koostöös ajaloolise särgitootja Charvet’ga sündis CHANELi jaoks uus klassika: raskelt langev, ahelaga ääristatud särk, mis kord meenutas smokingut, kord öösärki. Moemaja ikoonilised tviidkostüümid said Blazy tõlgenduses vabad ja voolavad, kraeta jakid kandsid endas meeste õlajooni, kuid hoidsid CHANELile truud graatsiat. „See algab meeste garderoobist,“ sõnas Blazy, „sest Gabrielle Chaneli jaoks oli võrdsus alati seotud vabadusega.“
Blazy “Le Jour” tõi lavale päris CHANELi – mitte muuseumieksponaadi. Selles peatükis mõtiskles disainer rõiva kui põlvest põlve edasiantava eseme üle – nagu 2.55 käekott, mis näis kortsunud ja kantud, või tviid-jakid ja -seelikud, mis paistsid justkui õmblustest lagunemas. Krooniks olid siidist kudumid ja käsitsi maalitud lilled, mis nägid välja nagu lahti rulluvad kroonlehed – õrnad, aga tugevad, nagu Chanel ise.
Kolmas peatükk, “L’Universel” viis CHANELi universumi uuele orbiidile. Materjalide katsetamine, läbipaistvused, baroksed pärlid ja emailitud planeedid moodustasid sümbioosi mineviku ja tuleviku vahel. Modellid kandsid ikoonilisi kahte tooni kingi, mis ongi mõeldud liikumiseks – mitte poseerimiseks. Kõik tundus reaalne, kantav, ent samas muinasjutuline.
The Business of Fashionile antud intervjuus sõnas Blazy, et tema silmis oli valik lihtne: „Me võime teha esimese sammu ettevaatlikult, või luua nii, nagu see oleks meie viimane kollektsioon.“ Ta valis teise – ja tulemus oli vapustav. Enam kui 70 debüütkomplektiga Blazy CHANEL sai vaba, sensuaalne ja sügavalt inimlik. Ja võib-olla just seetõttu tundus see etendus nii õige, nii vajalik ja nii… CHANEL.