Foto: Grown Alchemist

Mis bränd on Grown Alchemist, millest järsku kõik räägivad?

Viimastel nädalatel on sotsiaalmeedias palju elevust tekitanud Austraalia ilumärk, mis kannab nime Grown Alchemist ning mida väidetavalt on Eestisse juba ammu oodatud. Et kõigil suurematel ja väiksematel ilumaanidel vajalik info käes oleks, teeme puust ja punaseks, millega tegu on. 

Alustuseks nii palju, et tegemist on vendade Keston ja Jeremy Muijsi 2008. aastal Melbourne’is loodud kaubamärgiga, mis tugineb enam kui kakskümmend aastat väldanud teadusuuringutel ja tootearendusel ning mis võtnud enda kanda juhirolli biotehnoloogilise nutrikosmeetika ning naha-, keha- ja juustehoolduse uue generatsiooni väljaarendamisel. See viimase lause keerulisem pool tähendab seda, et brändi tooted on loodud toimima nahaga kooskõlas, puhastades naha toksiinidest ja aktiveerides seejärel nahafunktsioonid rakutasandil toimivate uusimate looduslike koostisainete abil, mille hulka kuuluvad näiteks neuropeptiidid, tetrapeptiidid, tokotrienoolid ja täiustatud hügroskoopsed aktiivained.  

Miks see tähtis on? Sest kõige aluseks on bioloogia. Tundmatute ja toksiliste ainete vastu võitlemine on inimorganismi loomulik reaktsioon. Selle reaktsiooni mõjul tekkivad vabad radikaalid aitavad oluliselt kaasa vananemisprotsesside tekkimisele. Paljud sünteetilised toimeained, mis vananemisilminguid väidetavalt vähendavad, teevad tegelikult rohkem kahju kui kasu. Grown Alchemist toodete aktiivsed koostisained on aga looduslikud ning seetõttu inimbioloogiaga täiuslikus kooskõlas. Muide, brändi eetos tuginebki just keskkonnasõbralikele ja vägivallavabadele vegan-toodetele, mille on akrediteerinud ACO (Australian Certifed Organic) ja SCA (SAFE Cosmetics Australia). Lühidalt öeldes, Grown Alchemist mõistab, kuivõrd oluline on looduslike aktiivainete kasutamine nahahoolduses  bioloogiliste funktsioonide stimuleerimise ja seeläbi naha tervishoiu tagamise eesmärgil. 

Ja lõpetuseks on nende pakendid urbanistlikult modernsed ja ümbertöödeldavad ka!

Eestis on Grown Alchemist saadaval näiteks Kaubamajas ja I.L.U. kauplustes. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid