Foto: marimekko.com

Marimekko sai uue peadisaineri

Meie põhjanaabrite tuntumaid moemärke Marimekko on saanud uue peadisaineri, kelle vastutada jäävad ready-to-wear kollektsioonid, samuti käekottide ja aksessuaaride osakond. Selleks inimeseks on algavast hooajast tunnustatud soome disainer Satu Maaranen.

Kes Marimekko moemaja viimaste sisemiste tegemistega väga kursis ei ole, siis infoks nii palju, et eelmise aasta veebruaris lahkus ametist Marimekko senine loovjuht Anna Teurnell ning siiani ei ole moemajal ametlikku peadisainerit või loovjuhti olnud. Satu Maaranen ei ole aga Marimekkole üldsegi võõras nimi, sest Satu on tegelikult Marimekkole tööd teinud juba 2010. aastast alates. Nüüd on ta brändi juures tagasi täiskohaga ning üheskoos Minna Kemell-Kutvoneniga, kes vastutab Marimekko mustrite ning koduosakonna eest, on nad Marimekko uueks etapiks valmis. Jääme aga põnevusega ootama!

Eestis saab Marimekko valitud tooteid soetada Stockmanni kaubamajas, lisaks saab tooteid Eestisse tellida Marimekko rahvusvahelisest veebipoest aadressil marimekko.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid