Kes Marimekko moemaja viimaste sisemiste tegemistega väga kursis ei ole, siis infoks nii palju, et eelmise aasta veebruaris lahkus ametist Marimekko senine loovjuht Anna Teurnell ning siiani ei ole moemajal ametlikku peadisainerit või loovjuhti olnud. Satu Maaranen ei ole aga Marimekkole üldsegi võõras nimi, sest Satu on tegelikult Marimekkole tööd teinud juba 2010. aastast alates. Nüüd on ta brändi juures tagasi täiskohaga ning üheskoos Minna Kemell-Kutvoneniga, kes vastutab Marimekko mustrite ning koduosakonna eest, on nad Marimekko uueks etapiks valmis. Jääme aga põnevusega ootama!
Eestis saab Marimekko valitud tooteid soetada Stockmanni kaubamajas, lisaks saab tooteid Eestisse tellida Marimekko rahvusvahelisest veebipoest aadressil marimekko.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.