Austraalia päritolu Lookfantastic’u Skinfluencer indeksi ja Google otsingutulemuste põhjal selgus, et The Ordinary on maailma enim guugeldatud ilumärk, mis põhimõtteliselt tähendab, et on ka maailma populaarseim. Meie tegime The Ordinaryst pikemalt juttu paar aastat tagasi ning tänaseni on see üks meie loetumaid ilulugusid. Seega kahtlustame, et austraallaste tulemusel on tõepõhi all.
The Ordinary on 2016. aastal loodud ilumärk, mis kogus suhteliselt kiiresti ülemaailmse tuntuse nii tänu sotsiaalmeediale kui ka oma kultustoodetele nagu Hyaluronic Acid 2% + B5 ja Niacinamide 10% + Zinc 1%. Lisaks muidugi tänu väga taskukohasele hinnale. Ja kuigi võiks ju arvata, et mis siin enam rääkida, siis numbrid ei valeta – möödunud aastal tehti erinevatest otsingumootoritest The Ordinary kohta päringuid 37 miljonil korral! Mis veel märkimisväärsem – teisel ja kolmandal kohal asuvate ilubrändide kohta (Neutrogena ja FOREO) otsiti infot kordades vähem, vastavalt 7,8 ja 6,8 miljonit korda. Kui see ei ole muljetavaldav tulemus, siis me ei tea, mis on.
Kes veel The Ordinary tooteid ise proovinud ei ole, siis neile võib abiks olla Portaili soovitusartikkel sellest, milliste toodetega algust teha. Loe siit!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.