Foto: Glossier

Lõhnab järgmise kultustoote järele?

Meile tundub küll nii. Nimelt on oi-kui-paljude-lemmik Glossier tulnud välja uue kulmutootega, mida kiidavad ainuisikuliselt kõik, kes seda vähekenegi proovinud on. 

Glossier Brow Flick on Glossier’ uus kulmupliiats, mis põhimõtteliselt teeb ära selle, mis ilumärgi teisel kultustootel – Boy Brow kulmutušil – tegemata jääb. Peenikeseotsalise pliiatsiga on imelihtne täita ära kulmudes olevad „augukesed” ning edukalt luua mulje täidlastest kulmudest (mida me kõik tegelikult tahamegi). Nagu Boy Browgi, on kulmupliiats saadaval kolmes värvitoonis: Blonde, Brown, Black. Lisaks on Brow Flick hüpoallergeenne ning sobib ka veganitele.

Nagu ikka, on Glossier’ga probleem selle kättesaadavuses, kuid kahtlustame, et meie lugejad tegelevad üsnagi palju reisimisega, seega, kellele Glossier’ showroom tee peale peaks jääma, astuge julgelt läbi. Võime saladuskatte all öelda, et plaanime isegi Brow Flicki jahile minna, et pärast teile aru anda, kas seegi toode on hype’i väärt. 

Veel sarnaseid artikleid


The Ordinary
Foto: The Ordinary

The Ordinary uus volüümi taastav seerum

The Ordinary laiendab oma kultuslikku nahahooldussarja ning tõstab fookusesse ühe vananemise kõige nähtavama märgi – nahavolüümi vähenemise. Brändi värskeim toode kannab nime Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1%, pakkudes ligipääsetavat ja teaduspõhist lahendust neile, kes soovivad naha täidlust taastada ilma süstideta.

Uus seerum on loodud toetama naha loomulikku kollageeni ja elastiini tootmist, sihiga taastada kaotatud volüümi just seal, kus seda kõige rohkem märgata – silmade all, meelekohtadel, põskedel ja naerujoonte piirkonnas. Erinevalt niisutavatest toodetest, mis võivad jätta ajutiselt täidlasema mulje, lubab The Ordinary sügavamat ja püsivamat mõju.

Brändi sõnul lahendab seerum probleemi, mida paljud tooted seni ei puuduta: “Niisutus, silumine ja pinguldamine on kõik olemas, kuid vähesed valemid tegelevad tegelikult volüümi kadumisega,” seisis pressiteates. Uus seerum lubab aga just seda – nähtavalt pringimat ja elujõulisemat nahka pikaajaliselt.

Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1% on juba saadaval The Ordinary veebilehel, nagu ikka vägagi taskukohase hinnaga.

Veel sarnaseid artikleid


REFY
Foto: REFY

REFY esitleb oma seni kõige säravamat kollektsiooni

Kultusbrändi staatusesse tõusnud REFY tähistab oma viiendat sünnipäeva uue limiteeritud kollektsiooniga “Chrome Collection”, mis toob fookusesse enneolematu kuma ja mitmemõõtmelise läike. Kollektsioon koosneb kahest uuest tootest: Cream Shimmer ja Chrome Lip Gloss, mis on loodud andma nahale modernselt kumava viimistluse.

REFY lähtub endale omasest minimalistlikust esteetikast, ühendades essentsiaalsed tooted kõrgekvaliteedilise tulemusega. Bränd rõhutab, et “Chrome Collection” on midagi enamat kui lihtsalt sära — see on naha loomulikku tonaalsust rikastav efekt, mis saavutatakse tänu nahasõbralikele koostisosadele ja helkivatele pigmentidele. 

Mõlemad tooted – nii mitmeotstarbeline kreemjas highlighter kui ka intensiivse läikega huuleläige – on loodud koos kasutamiseks, et tuua esile naha naturaalne valgus ja anda trendikalt glowy tulemus.

REFY limiteeritud “Chrome Collection” on nüüd saadaval brändi veebipoes aadressil refybeauty.com/. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid