Foto: Miller Harris

Korilusest inspireeritud FORAGE Miller Harriselt

Kõrgetelt katustelt kuni väikeste peidupaikadeni suurlinna roheluses… Miller Harrise parfüümimaja lõhnameistrid said ülesandeks luua parfüümid, mis oleksid inspireeritud just nendest looduse pakutavatest komponentidest, mida võib leida Londonis metsikult kasvamas. Otsingute tulemusena on tänaseks valminud Miller Harrise uus parfüümisari FORAGE ning sellega ühes kolm uut parfüümi, mis ongi tõlgenduseks moodsast korilusest keset Londoni linna. 

Foraging tähendab otsetõlkes korilust ehk selliste loodussaaduste, nagu näiteks seente ja marjade, korjamist toiduks ning see on olnud hädavajalik kogu inimkonna ajaloo vältel. Viimastel aastatel on värsked ja puhtad toiduained üha enam hinnatud ning sellega on taas kasvanud huvi koriluse vastu. Maapiirkonnas näib loodussaaduste rikkus muidugi iseenesestmõistetav, kuid see, kes teab, kust otsida, leiab peidetud aardeid ka keset suurlinna. Miller Harrise parfümeerid juba teadsid, kust mida leida. 

Nimelt otsisid nad Londoni linnamaastikult välja kõige paremini ära peidetud lõhnaoaasid, et luua harmooniline parfüümikolmik. Tulemusena nägid ilmavalgust Londoni kõrgmajade katuste mesilastarudest inspireeritud parfüüm HIDDEN on the rooftops, suurlinna peidetud salaaedade aroomidest innustunud LOST in the city ja Londoni parkide rohelust edasi andev WANDER through the parks. Iga loodud parfüüm esitleb dünaamilist kontrasti looduse ja sinna ehitatud keskkonna vahel ning annab edasi nende kahe kooseksisteerimist, sest just nii, nagu linn laieneb üha enam loodusesse, liigub loodus läbi linna arengu tagasi linna, surudes ennast läbi pragude kõrgustesse ning leides oaase, kus õitseda, elada ja paljuneda. Ilus mõte, kas pole?

Lisaks FORAGE sarja kolmele uuele parfüümile paelub meid ka tõsiasi, et kõik Miller Harrise FORAGE parfüümisarja pakendid on valmistatud keskkonnasõbralikest või taaskasutatud materjalidest, nagu Londoni tänavatelt leitud plast, pudelikorgid või jogurtitopsid. 

Miller Harrise parfüümid on saadaval Kaubamajas ning Tallinna ja Tartu I.L.U kauplustes. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid