Väikesest pereärist luksusbrändiks tõusnud Giuliva Heritage-i loojateks on Margherita Cardelli Cavaliere ja tema abikaasa Gerardo Cavaliere, kelle kireks on alati olnud kestlik mood ühes kvaliteetsete kangastega. Rõivamärgi alguspäevil laenas Margherita alatasa rõivaid Gerardo garderoobist ning tema suur huvi klassikalise meestemoe vastu on kandunud ka brändi koostöökollektsiooni H&Miga, mille moodsas assortiis on esindatud nii traditsioonilised särgid ja kvaliteetsed rätsepaülikonnad kui ka trendikad mantlid ja kleidid. Kollektsiooni alustalaks on kestlikud materjalid nagu orgaaniline puuvill ning ümbertöödeldud vill ja polüester, kangastel mängivad aga lõbusat moemängu ajatud värvid nagu beež, tuhmsinine ja bordoopunane. Pükstele lisab iseloomu kõrge piht ja kleite täiendavad pikad lendlevad varrukad, stiilselt minimalistliku aktsendina on aga kollektsiooni poetatud peeneid triipe ja ruute.
„Koostöö H&Miga on olnud suurepärane,“ märgivad Gerardo Cavaliere ja Margerita Cardelli Cavaliere. „Üheskoos oleme loonud lihtsalt kombineeritavate moerõivaste kollektsiooni, mille disain peab vastu nii aja kui trendide muutlikele meeleoludele. Eriliselt hea meel on meil aga selle üle, et iga toode on loodud ümbertöödeldud materjalidest. Oleme alati pidanud oluliseks ehedat, tähendusrikast ja kestlikku moodi ning just seda see kollektsioon endas kahtlemata ka hõlmab,“ lisavad nad.
„Oleme elevil, et saime lüüa käed Giuliva Heritage-i meeskonnaga, kes on rätsepakunstis tõelised meistrid. Inspireerituna meesterõivaste disainiklassikast suutsime naistemoodi rikastada aegumatute rõivanopetega. H&Mi kestlike materjalide ja Giuliva Heritage-i vastupidavate disainide stiilipuhta koosmängu tulemusel oleme loonud esemed, mis kestavad ajast aega ning mis loodetavasti rändavad ka põlvest põlve,“ kommenteerib H&Mi naisterõivaste peadisainer Maria Östblom.
Koostöökollektsioon „Giuliva Heritage x H&M“ saabub H&Mi Kristiine kauplusesse ja veebilehele hm.com müügile 3. septembril.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.