Kes ehk värvika Colorful Standard kaubamärgiga tuttav ei ole, siis tegemist on brändiga, mis toodab 100% orgaanilisest puuvillast vabaajarõivaid ja kvaliteetsest Itaalia meriinovillast kudumeid. Colorful Standard on ka selline märk, mis ei hooli hooaegadest ega trendidest, vaid pooldab ajatut klassikat, mis ei lähe kunagi moest – T-särkide või pusade puhul vägagi tervitatav suund.
Kindlasti väärib lisamist, et kõik brändi tooted valmistatakse Portugalis, et vähendada kohaliku tootmise abil süsinikujalajälge ning tagada toodete parim kvaliteet. Rõivad on muideks ka eelpestud, et need ei kaotaks pestes oma vormi, ei muutuks topiliseks ega muudaks värvi. Ning lisaks jätkusuutlikule tootmisprotsessile tegeleb Colorful Standard heategevusega ja annetab 5% kasumist Kongos asuvale äsja loodud jalgpalliklubile ja fondile FC Masi Manimba.
Ja kuhu me oma jutuga jõuda tahtsime? Ikka sinna, et just praegu on Colorful Standard seadnud end sisse Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas II korrusel, kus on avatud Colorful Standardi hüpikpood, millest leiab laia valiku värvilisi unisex pusasid, dressipükse, T-särke ja aksessuaare. Valitud tooted on saadaval ka Kaubamaja veebipoes.
Colorful Standardi hüpikpood jääb Tallinna Kaubamajas avatuks augusti lõpuni, nii et ei tasu võimalust kasutamata jätta.
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil.
Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!