Festivali korraldajate Helen Saluveeri ja Taivi Koitla sõnul on filmimenüü võimalikult mitmekesine, et leiduks midagi sobivat igale maitsele. “Mitmed filmid tutvustavad kulinaariamaastiku tipptegijaid, kes suudavad oma toidukunstiga tõeliselt ahhetama panna, samal ajal on valikus ka hingekriipivaid dokumentaalfilme,” kommenteerisid nad.
Esimese Toidufilmide festivali kinoprogrammi kuulub 7 dokumentaalfilmi. Hinnatud tippkokkasid tutvustavad „Michelini tärnid – lugusid köögist“, “Alain Ducasse’i otsimine” ja „Pinge – (r)evolutsioon köögis”. Viimane keskendub naiskokkade positsioonile, võimatustele ja võimalustele gastronoomiatähtede pjedestaalil. Kohvitööstuse probleemidest annab aimu film “6-dollariline kohvitass”, hapendamise põnevast protsessist “Fermenteeritud”, Taimaa kalapüügitööstuse orjatööjõust “Kummituslaevastik” ning lihatööstuse kurjast pahupoolest “Loomi süües”. Lisaks filmide linastustele toimub Toidufilmide festivali raames ainulaadne brunch Parrot MiniBaris.
Filmide tutvustused on leitavad www.foodfilmfestival.ee, piletid on müügil Piletilevis ja kino Sõprus kassas. Dokumentaalfilmid linastuvad inglise keeles või ingliskeelsete subtiitritega.
Koostöö keskmes on Iittala Teema sari – ajatu, selgejooneline ja praktiline disain, mille lõi legendaarne Soome disainer Kaj Franck. Just see universaalne vorm on saanud uue elu tänu Café Kitsuné signatuursele latte art’i mustrile. Tulemuseks on neli harmoonilist tassi toonides Matcha, Sakura, Cappuccino ja Sesame. Lisaks sellele, et need tassid on kaunid, on need ennekõike loodud kasutamiseks. Mugav käepide, lihtne vorm, virnastatavus ja vastupidavus teevad neist tõelise disaini ja funktsionaalsuse sümbioosi.
Koostöö tähistamiseks on Café Kitsuné loonud ka spetsiaalse menüü, mida saab proovida nende Pariisi ja Tokyo kohvikutes ühe kuu jooksul. Menüü pakub värskes kuues jooke nagu Matcha Latte, Black Sesame Latte, vahune Cappuccino ja aromaatne Sakura, mille kõrvale serveeritakse mustritest inspireeritud küpsetisi.
Café Kitsuné × Iittala kollektsioon jõuab müügile 16. oktoobril nii Iittala ja Café Kitsuné veebipoodides kui ka valitud kauplustes üle maailma.
Režissöör Nadia Hallgreni käe all valminud sari pärineb Emmy auhinna võitnud dokuseriaali “BECKHAM” loojatelt ning jälgib Victoria Beckhami teekonda — alates tema esimestest sammudest popmuusika maailmas Spice Girlsi liikmena kuni rahvusvahelise moebrändi ülesehitamiseni.
Dokumentaalsari „Victoria Beckham“ põimib maitsekalt mineviku ja oleviku, pakkudes haruldast sissevaadet naise sihikindlusse, uuendusmeelsusse ja ambitsiooni. Sari jälgib ka Beckhami ettevalmistusi tema seni kõige ambitsioonikamaks moeetenduseks Pariisi moenädalal, avades, milliseid väljakutseid ja võite on ta kogenud oma teekonnal popstaarist moeloojaks.
Sarjas jagavad oma mõtteid ka mitmed moe- ja kultuurimaailma tipud, sealhulgas Tom Ford, Roland Mouret ja Anna Wintour, samuti Beckhami lähedased sõbrad ja perekond — nende seas Eva Longoria ning loomulikult David Beckham.
Vaata ka sarja treilerit: