Foto: Maiken Staak

Kelpman Textile tervitab tänavust sügist teisiti

Tekstiilidisainer Mare Kelpman tervitab sügist tänavu teisiti. Nimelt on moemärk Kelpman Textile välja tulnud parajal hulgal uute toodetega, mis valmistatud brändi varasematest õmblustöödest järele jäänud kangastest.

„Kelpman Textile’i kaubamärk väldib ületootmist ja väärtustab ausaid naturaalseid materjale,” räägib moemärgi asutaja ja disainer Mare Kelpman. „Kõik kangad on unikaalsed ning disainitud ja kootud vaid selle kaubamärgi jaoks.” Enamik kangastest koob disainer ise Soomes ning lisab, et kangaste unikaalsus tähendab ka seda, et kahte täpselt ühesugust toodet Kelpman Textile’i valikust naljalt ei leia. 

Kuna aga aeg-ajalt koguneb ka kõige säästlikumasse tootmisse ülejääke, siis otsustas Mare tänavuseks külmemaks hooajaks jääkidega midagi ette võtta ja nii vormus nendest palju uudseid tooteid, mida varem Kelpman Textile’i kollektsioonides olnud polegi. Näiteks on valikus laias variatsioonis mütsid, lahtised kraed, seelikud, vestid, uut tüüpi jakid ja kotid. Kõikide toodete puhul on mängitud nii kangakoosluste kui ka lõigetega. Materjalidest on kasutatud peamiselt villa, mõnest tootest leiab ka mohääri, ning toonidest on esindatud sügisele kohased küpsed rohelised, kirsipunased ja taevasinised varjundid.

Vaata uusi Kelpman Textile’i tooteid allolevast galeriist!

Tooteid saab näha ja soetada Kelpman Textile poes Telliskivi Loomelinnaku poetänaval aadressil Telliskivi 60A. Uuri lisa ka www.kelpmantextile.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid