„Kelpman Textile’i kaubamärk väldib ületootmist ja väärtustab ausaid naturaalseid materjale,” räägib moemärgi asutaja ja disainer Mare Kelpman. „Kõik kangad on unikaalsed ning disainitud ja kootud vaid selle kaubamärgi jaoks.” Enamik kangastest koob disainer ise Soomes ning lisab, et kangaste unikaalsus tähendab ka seda, et kahte täpselt ühesugust toodet Kelpman Textile’i valikust naljalt ei leia.
Kuna aga aeg-ajalt koguneb ka kõige säästlikumasse tootmisse ülejääke, siis otsustas Mare tänavuseks külmemaks hooajaks jääkidega midagi ette võtta ja nii vormus nendest palju uudseid tooteid, mida varem Kelpman Textile’i kollektsioonides olnud polegi. Näiteks on valikus laias variatsioonis mütsid, lahtised kraed, seelikud, vestid, uut tüüpi jakid ja kotid. Kõikide toodete puhul on mängitud nii kangakoosluste kui ka lõigetega. Materjalidest on kasutatud peamiselt villa, mõnest tootest leiab ka mohääri, ning toonidest on esindatud sügisele kohased küpsed rohelised, kirsipunased ja taevasinised varjundid.
Vaata uusi Kelpman Textile’i tooteid allolevast galeriist!
Tooteid saab näha ja soetada Kelpman Textile poes Telliskivi Loomelinnaku poetänaval aadressil Telliskivi 60A. Uuri lisa ka www.kelpmantextile.com.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.