Foto: The Ordinary

Kas The Ordinary sai maha järjekordse kultustootega?

“In a world where facts can be blurred and science, often filtered, the truth can be hard to find. So as we launch our new GF 15% Solution we’re taking complex scientific papers and breaking them down to clarify industry myths. Because the Truth should be Ordinary.”

Täpselt sellised sõnad ootavad külastajaid lehel thetruthshouldbeordinary.com, mille taga ei ole keegi muu kui kultuslik ilubränd The Ordinary. Uus veebiplatvorm keskendub ilumaailma müütide kummutamisele ja teaduslike faktide lihtsustamisele, et pakkuda tarbijatele selgust ja tõde.

Brändi esindajate sõnul on nende missioon alati olnud ilumaailma tõdede edastamine. „The Ordinary loodi, et pakkuda lihtsat tõde – üksikute koostisainete valemid on täiesti toimivad ning murrangulised lahendused võivad olla taskukohased. Hinnakujundus peaks sõltuma tootmiskuludest, mitte turutrendidest.“

Koos uue platvormiga tõi ilumärk turule ka uue GF 15% Solution seerumi, mis sisaldab kolme kasvufaktori tehnoloogiat, aidates nahal end ise taastada. Kasvufaktorid on valgud ja peptiidid, mis toimivad nagu sõnumikandjad nahas, aktiveerides keha loomulikud protsessid – näiteks kollageeni tootmise ja nahabarjääri taastamise. Kas ka see uus seerum saab järjekordseks kultustooteks? Aeg näitab, kuid esimesed märgid on sellest juba olemas. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid