Foto: The Ordinary

Kas The Ordinary sai maha järjekordse kultustootega?

“In a world where facts can be blurred and science, often filtered, the truth can be hard to find. So as we launch our new GF 15% Solution we’re taking complex scientific papers and breaking them down to clarify industry myths. Because the Truth should be Ordinary.”

Täpselt sellised sõnad ootavad külastajaid lehel thetruthshouldbeordinary.com, mille taga ei ole keegi muu kui kultuslik ilubränd The Ordinary. Uus veebiplatvorm keskendub ilumaailma müütide kummutamisele ja teaduslike faktide lihtsustamisele, et pakkuda tarbijatele selgust ja tõde.

Brändi esindajate sõnul on nende missioon alati olnud ilumaailma tõdede edastamine. „The Ordinary loodi, et pakkuda lihtsat tõde – üksikute koostisainete valemid on täiesti toimivad ning murrangulised lahendused võivad olla taskukohased. Hinnakujundus peaks sõltuma tootmiskuludest, mitte turutrendidest.“

Koos uue platvormiga tõi ilumärk turule ka uue GF 15% Solution seerumi, mis sisaldab kolme kasvufaktori tehnoloogiat, aidates nahal end ise taastada. Kasvufaktorid on valgud ja peptiidid, mis toimivad nagu sõnumikandjad nahas, aktiveerides keha loomulikud protsessid – näiteks kollageeni tootmise ja nahabarjääri taastamise. Kas ka see uus seerum saab järjekordseks kultustooteks? Aeg näitab, kuid esimesed märgid on sellest juba olemas. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid