Maailma kõige populaarsem ilubränd on… The Ordinary!

Foto: The Ordinary

Tuleb välja, et The Ordinary ilumärgist on vaimustuses teisedki peale eestlaste. 

Austraalia päritolu Lookfantastic’u Skinfluencer indeksi ja Google otsingutulemuste põhjal selgus, et The Ordinary on maailma enim guugeldatud ilumärk, mis põhimõtteliselt tähendab, et on ka maailma populaarseim. Meie tegime The Ordinaryst pikemalt juttu paar aastat tagasi ning tänaseni on see üks meie loetumaid ilulugusid. Seega kahtlustame, et austraallaste tulemusel on tõepõhi all.

The Ordinary on 2016. aastal loodud ilumärk, mis kogus suhteliselt kiiresti ülemaailmse tuntuse nii tänu sotsiaalmeediale kui ka oma kultustoodetele nagu Hyaluronic Acid 2% + B5 ja Niacinamide 10% + Zinc 1%. Lisaks muidugi tänu väga taskukohasele hinnale. Ja kuigi võiks ju arvata, et mis siin enam rääkida, siis numbrid ei valeta – möödunud aastal tehti erinevatest otsingumootoritest The Ordinary kohta päringuid 37 miljonil korral! Mis veel märkimisväärsem – teisel ja kolmandal kohal asuvate ilubrändide kohta (Neutrogena ja FOREO) otsiti infot kordades vähem, vastavalt 7,8 ja 6,8 miljonit korda. Kui see ei ole muljetavaldav tulemus, siis me ei tea, mis on. 

Kes veel The Ordinary tooteid ise proovinud ei ole, siis neile võib abiks olla Portaili soovitusartikkel sellest, milliste toodetega algust teha. Loe siit!

Sarnased artiklid

Kommentaarid