H&M Studio seekordse sügistalvise kollektsiooni muusa on julge ja kartmatu, ta on seadnud endale eesmärgid ning ta ei pelga seisukohavõttu. Kuninglikkusest pakatavat kollektsiooni ehib grafiti stiilis kritseldus „Queendom“ ning mahlane värvipalett koosneb luksuslikust sinisest ja võimukast lillast, sekka särtsakat oranži ja rohelist ning tagasihoidlikku halli, musta ja kreemitoone. Kollektsiooni rõivad on loodud materjalidest nagu ümbertöödeldud polüester, orgaaniline puuvill ja ümbertöödeldud polüamiid, jalatsid aga VEGEA™ veganinahast ning ehted ümbertöödeldud messingist ja tsingist.
„Meie inspiratsiooniks oli kaasaegne naine, kes haarab juhtrolli igas situatsioonis hoolimata sellest, kas ta kannab peenetriibulist ülikonda või pitspesu. Soovisime luua mitmekülgsed tooted, mida saad stiliseerida vastavalt oma tujule. Need on julged rõivad kartmatule naisele,“ kommenteerib H&M Studio disainer Linda Wikell.
„Praegu tundub olevat just õige aeg üheks julgeks H&M Studio kollektsiooniks, mis on loodud selleks, et panna kandja tundma end kuningannana,“ sõnab H&Mi loovjuht Ann-Sofie Johansson ning lisab, et kuigi võtmesõnaks on jätkuvalt mugavus, siis kollektsiooni kartmatu ja enesekindel stiil viib selle uuele tasemele.
Muide, sügistalvise H&M Studio kollektsiooni lansseeringu raames leiab aset ka koostöö uuele ringile saadetud rõivastele suunatud veebiplatvormiga Sellpy, mis tegutseb enam kui kahekümnes Euroopa riigis, kaasa arvatud Eestis. Valitud nopped H&M Studio mahlasest moearhiivist on alates tänasest saadaval veebiaadressil: https://www.sellpy.com/store/curated/h-m-studio-store.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.