H&M Studio seekordse sügistalvise kollektsiooni muusa on julge ja kartmatu, ta on seadnud endale eesmärgid ning ta ei pelga seisukohavõttu. Kuninglikkusest pakatavat kollektsiooni ehib grafiti stiilis kritseldus „Queendom“ ning mahlane värvipalett koosneb luksuslikust sinisest ja võimukast lillast, sekka särtsakat oranži ja rohelist ning tagasihoidlikku halli, musta ja kreemitoone. Kollektsiooni rõivad on loodud materjalidest nagu ümbertöödeldud polüester, orgaaniline puuvill ja ümbertöödeldud polüamiid, jalatsid aga VEGEA™ veganinahast ning ehted ümbertöödeldud messingist ja tsingist.
„Meie inspiratsiooniks oli kaasaegne naine, kes haarab juhtrolli igas situatsioonis hoolimata sellest, kas ta kannab peenetriibulist ülikonda või pitspesu. Soovisime luua mitmekülgsed tooted, mida saad stiliseerida vastavalt oma tujule. Need on julged rõivad kartmatule naisele,“ kommenteerib H&M Studio disainer Linda Wikell.
„Praegu tundub olevat just õige aeg üheks julgeks H&M Studio kollektsiooniks, mis on loodud selleks, et panna kandja tundma end kuningannana,“ sõnab H&Mi loovjuht Ann-Sofie Johansson ning lisab, et kuigi võtmesõnaks on jätkuvalt mugavus, siis kollektsiooni kartmatu ja enesekindel stiil viib selle uuele tasemele.
Muide, sügistalvise H&M Studio kollektsiooni lansseeringu raames leiab aset ka koostöö uuele ringile saadetud rõivastele suunatud veebiplatvormiga Sellpy, mis tegutseb enam kui kahekümnes Euroopa riigis, kaasa arvatud Eestis. Valitud nopped H&M Studio mahlasest moearhiivist on alates tänasest saadaval veebiaadressil: https://www.sellpy.com/store/curated/h-m-studio-store.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.