Foto: Jacquemus

Jätkuvalt leidlik Jacquemus

Kevad on käes ning mis seda kõige paremini kuulutavad? Eks ikka lilled ning Prantsuse moemärk Jacquemus teab seda vägagi hästi.

Moemärgi taga seisev Simon Porte Jacquemus on varemgi oma leidlike ideedega silma paistnud ning tänavu kevadel rõõmustab ta meid taas. Või tähendab, mitte otseselt meid, aga neid, kellel võimalik Pariisi pääseda. Meie saame siit ainult veebi vahendusel sellele ilule kaasa elada. 

Nimelt on disainer löönud käed Pariisi lilleäriga Les Fleurs de Paul ning üheskoos avanud käesolevaks nädalaks pop-up-lillepoe, mis toimib click & collect põhimõttel. Miks just lilled? Sest lilled on läbi aegade inspireerinud Simon Porte Jacquemusi enim ning on tema unistusekski olnud oma lilleäri omamine – seega sobib selline hüpikpood kevade kuulutamiseks ideaalselt. Mis veel? Lillekimbud teeb vaat et kõige erilisemaks aga see, et need on pakitud ei muusse kui Jacquemusi moemärgi kangastesse, täpsemalt kangajääkidesse. Ning kes siis ei tahaks saada Jacquemusi logoga kimpu. Seega, tulemus on kaunis ja jätkusuutlik!

Kellel õnn asuda sellel nädalal Pariisis, siis kõnealuseid kimpe saab ette tellida Jacquemusi veebilehel www.jacquemus.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Miu Miu

“Miu Miu tüdruk” Kylie Jenner

Kylie Jennerist on ametlikult saanud Miu Miu girl – vähemalt viitab sellele moemaja uus sügis/talv 2025 reklaamkampaania. Kui varasemalt on Miu Miu esindamise au kuulunud pigem õele Kendall Jennerile, siis tundub, et nüüd on Kylie kord rambivalgusesse astuda.

Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.

Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.

Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid