Foto: Uniqlo

Jaanipäev, but make it Uniqlo

Jaapani moemärk Uniqlo ning soomlaste Marimekko on taas väed ühendanud ning suvele vastu astudes tulnud välja kollektsiooniga, mis saanud inspiratsiooni meilegi tuttavast jaanipäevatraditsioonist.

Kollektsiooni tutvustuses seisab, et see sai innustust Põhjamaade suvist pööripäeva ümbritsevast rõõmust ja optimismist. Silmapaistvad mustrid, mida on kokku seitse ja mis seda rõõmu ka tõlgendavad, on seekord loonud Fujiwo Ishimoto, Maija Isola, Maija Louekari ja Annika Rimala. Kollektsioon koosneb peamiselt kleitidest, kuid ei puudu ka suvised pükskostüümid ja šortsid. Peale naisterõivaste ja aksessuaaride leiab uuest Uniqlo x Marimekko kollektsioonist ka mahedamustrilisi lasterõivaid. Kõik meeldivalt lihtsalõikelised nagu Põhjamaadele kohane, kuid väikeste omanäoliste detailidega nagu Jaapani moele omane.

Kollektsioon jõuab müügile juba 19. mail Uniqlo poodidesse üle maailma, aga ka veebipoodi uniqlo.com, mis tarnib õnneks ka Eestisse.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid