Foto: Virge Viertek

Ivo Nikkolo ja kolm kaasaegset naist

Ivo Nikkolo sügis/talv 2020 kollektsioon on inspireeritud kaasaegsetest naistest ning nende eriilmelistest (elu)stiilidest. Nii valisidki brändi tänavusest sügistalvisest kollektsioonist oma meelisesemed välja kolm silmapaistvat naist – saatejuht ja ajakirjanik Eeva Esse, vehklemise maailmameister Kristina Kuusk ja moeveebiväljaande Portail.ee peatoimetaja Aljona Eesmaa.

Juba veerand sajandit on Ivo Nikkolo moebrändi inspireerinud erinevad edukad ning enesekindlad naised. Sügiskollektsiooni kampaania raames sai heidetud pilk kolme brändi iseloomustava ja kõneka tüpaaži – klassikalist, minimalistlikku ja sportlikku stiili armastava naise – ellu. “Ivo Nikkolo kandjat on brändi sünnist alates iseloomustanud teatav enesekindlus, mis on hooajast hooaega aidanud kollektsioone konkreetses fookuses hoida. Minu missioon on luua rõivaid enesekindlale, iseteadlikule ja kaasaaegsele naisele, kes hindab kvaliteeti ja ajatut kerge vimkaga disaini,” räägib Britta Laumets-Merila, Ivo Nikkolo peadisainer ning ka selle aasta Kuldnõela nominent.

Ivo Nikkolo uuris Eevalt, Kristinalt ning Aljonalt lisaks nende lemmikesemetele ka nende suurimate unistuste ja väljakutsete kohta. Eeva, keda saab iganädalaselt teleekraanil näha klassikaliste moevalikutega, leiab, et kõige suurem väljakutse tänapäeval naiseks olemise juures on iseendaks jäämine ning unistab sellest, et tööalased ja sportlikud väljakutsed tema elus veel nii pea otsa ei saaks. “Kuna meie elu on nii tihedalt sotsiaalmeediaga läbi põimunud, siis kiputakse end liiga tihti teistega võrdlema, mis toidab vaid ebakindlust. Selle asemel tuleks rohkem iseendasse vaadata, oma erilisust mõista ja sellele kindlaks jääda,” räägib ta. 

Kristina sai hiljuti emaks ning tema sportlaskarjäär eeldab garderoobi, mis on mugav, sportlik ning elegantne korraga. Sealjuures usub ta, et naiseks olemine on paras väljakutse, sest ühiskond tahab naisi pidevalt raamidesse suruda ning soovitab kõigil pigem teisel pool piiri sammuda, sest just nii saad oma teekonnal ise reegleid määrata.

Moeportaali Portail.ee peatoimetaja Aljona Eesmaa, kelle stiil on minimalistlik, kuid alati veatu, leiab, et teda inspireerivad eesmärkide poole pürgima naised tema ümber, sest elu on toonud teda kokku tarkade, loominguliste ja ambitsioonikate naistega, kellelt on tal igapäevaselt midagi uut õppida. “Lisaks õpetussõnadele on nad mulle ka tõeliseks tugisambaks ja innustuseks pürgida alati ainult edasi. Ning loomulikult ei saa ma unustada ka oma enda pere naisi – minu ema ja minu tütar. Kui üks õpetab mind eesmärkide poole püüdlema, siis teine on ideaalseks eeskujuks, kuidas elada hetkes ja tunda ka kõige väiksematest asjadest ootamatut rõõmu,” räägib ta.

Ivo Nikkolo sügis/talv 2020 kollektsioon on juba müügil kõigis Ivo Nikkolo kauplustes ning veebipoes ivonikkolo.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid