Juba veerand sajandit on Ivo Nikkolo moebrändi inspireerinud erinevad edukad ning enesekindlad naised. Sügiskollektsiooni kampaania raames sai heidetud pilk kolme brändi iseloomustava ja kõneka tüpaaži – klassikalist, minimalistlikku ja sportlikku stiili armastava naise – ellu. “Ivo Nikkolo kandjat on brändi sünnist alates iseloomustanud teatav enesekindlus, mis on hooajast hooaega aidanud kollektsioone konkreetses fookuses hoida. Minu missioon on luua rõivaid enesekindlale, iseteadlikule ja kaasaaegsele naisele, kes hindab kvaliteeti ja ajatut kerge vimkaga disaini,” räägib Britta Laumets-Merila, Ivo Nikkolo peadisainer ning ka selle aasta Kuldnõela nominent.
Ivo Nikkolo uuris Eevalt, Kristinalt ning Aljonalt lisaks nende lemmikesemetele ka nende suurimate unistuste ja väljakutsete kohta. Eeva, keda saab iganädalaselt teleekraanil näha klassikaliste moevalikutega, leiab, et kõige suurem väljakutse tänapäeval naiseks olemise juures on iseendaks jäämine ning unistab sellest, et tööalased ja sportlikud väljakutsed tema elus veel nii pea otsa ei saaks. “Kuna meie elu on nii tihedalt sotsiaalmeediaga läbi põimunud, siis kiputakse end liiga tihti teistega võrdlema, mis toidab vaid ebakindlust. Selle asemel tuleks rohkem iseendasse vaadata, oma erilisust mõista ja sellele kindlaks jääda,” räägib ta.
Kristina sai hiljuti emaks ning tema sportlaskarjäär eeldab garderoobi, mis on mugav, sportlik ning elegantne korraga. Sealjuures usub ta, et naiseks olemine on paras väljakutse, sest ühiskond tahab naisi pidevalt raamidesse suruda ning soovitab kõigil pigem teisel pool piiri sammuda, sest just nii saad oma teekonnal ise reegleid määrata.
Moeportaali Portail.ee peatoimetaja Aljona Eesmaa, kelle stiil on minimalistlik, kuid alati veatu, leiab, et teda inspireerivad eesmärkide poole pürgima naised tema ümber, sest elu on toonud teda kokku tarkade, loominguliste ja ambitsioonikate naistega, kellelt on tal igapäevaselt midagi uut õppida. “Lisaks õpetussõnadele on nad mulle ka tõeliseks tugisambaks ja innustuseks pürgida alati ainult edasi. Ning loomulikult ei saa ma unustada ka oma enda pere naisi – minu ema ja minu tütar. Kui üks õpetab mind eesmärkide poole püüdlema, siis teine on ideaalseks eeskujuks, kuidas elada hetkes ja tunda ka kõige väiksematest asjadest ootamatut rõõmu,” räägib ta.
Ivo Nikkolo sügis/talv 2020 kollektsioon on juba müügil kõigis Ivo Nikkolo kauplustes ning veebipoes ivonikkolo.com.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.