Saaremaalt pärit Kelpman lõi oma ettevõte 2012. aastal ning tema looming sisaldab loodusest inspireeritud teemasid – saare looduse karm minimalism on ühendatud Lääne-Eesti käsitööle omase värvirikkusega. Kaubamärgi Kelpman Textile all toodetakse naturaalsetest materjalidest unikaalkangaid ning nendest valmistatud sisustustekstiile, rõivaid ja aksessuaare
Kelpmanile on kõige olulisemad materjalide kvaliteet ja vastupidavus, väiksed ja unikaalsed kollektsioonid ning koostöö Euroopa väiketootjatega, sest nii saab ta anda oma panuse ületootmise ja ületarbimise vähendamisse ning julgustada kohalikke ettevõtteid.
“Fur Free Retailer” programmiga on üle maailma liitunud juba üle 1100 moeettevõtte, kelle seast võib leida tuntud nimed nagu Versace, Gucci, Hugo Boss ja Armani. Lisaks on nende seas 49 Eesti ettevõtet ja disanerit, näiteks Tanel Veenre, Eve Hanson ja August.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.