Foto: H&M

H&M, Lee ja uue põlvkonna denim

Täna, 28. jaanuaril jõuab valitud H&Mi kauplustesse ja e-poodi müügile koostöökollektsioon Ameerika legendaarse teksabrändiga Lee. Jätkusuutlikule denimile keskenduv kollektsioon toob moesõprade ette naiste-, meeste- ja lasterõivad, ühendades Lee disainipärandi uusimate moetrendide ning innovaatiliste ja kestlike materjalidega.

Kollektsiooni „Lee x H&M“ keskmeks on jätkusuutlikkus, terviklik lähenemine ning tähelepanu suunamine tootmise kõikidele etappidele. Koostöö raames toob H&M esmakordselt müügile 100% ümbertöödeldud puuvillast teksapüksid, millest 80% on saadud tööstusjäätmetest ja 20% tarbimisjäätmetest. Olulisel kohal on ka puuvillavaba teksariie, mis on loodud taastuvast kiust ja vettsäästvatest värvainetest, kasutades samal ajal väiksema mõjuga pesemisviisi, mis kulutab vähem vett, keemiat ja energiat. Esmakordselt jagab H&M oma veebilehel hm.com ka iga teksatoote elutsükliiga (LCA) puudutavaid andmeid, mis näitavad vee, süsihappegaasi ja energia mõju toote loomishetkest kuni selle eluea lõpuni.

H&Mi ja Lee koostöökollektsioonis käib läbipaistvus käsikäes värskete moetrendidega. Valikust leiab lohvakad siluetid ja kookonlõiked, aga ka töölisrõivaist inspireeritud vormid, mis on iseloomulikud just Lee disainipärandile. Naistekollektsioonis kannavad 90ndate hõngu laia ja avara lõikega teksapüksid ning Lee klassikaline teksajakk „Rider“, millele on antud trendikalt lohvakas vorm. Naiselikkust lisavad kollektsioonile teksakorsetid, funktsionaalsust annavad avarad pealissärgid ning töölisrõivaste meeleolu leiab mugavatest teksatunkedest. Teksakollektsiooni täiustavad igapäevased baasesemed, mis on valmistatud Texloop™  RCOT™ ümbertöödeldud puuvillast.

Meestekollektsiooni võtmeesemeteks on ajatult stiilsed töölisjakid, mis on jäänud truuks Lee autentsusele ja disainile. Mugava lõike ja viie taskuga teksapüksid on valmistatud ümbertöödeldud puuvillast, laia lõikega klassikaliste teksade loomiseks on aga kasutatud vettsäästvat värvi ja 100% Tencel™ lüotsellist õmblusniite. Kollektsiooni täiustavad vastupidavad tunked, riidest kotid, trendikad kalamehemütsid ning mugavad džemprid.

„See erakordne koostöö Lee-ga on olnud puhas nauding,“ sõnab H&Mi disainer Jon Loman. „Koostöö eesmärgiks olid muutused ning kestlikud ja säästlikult hangitud materjalid. Arvestasime igat detaili ja esitasime üksteisele positiivses mõttes väljakutseid. Oli imeline töötada Lee ikooniliste disainidega, lisades neile natuke H&Mi maitsenüansse, mida teksaarmastajad üle kogu maailma saaksid nautida,“ lisab ta.

„Lee on uhke, et on saanud teha koostööd H&Miga ning jätkata jõupingutustega luua jätkusuutlikumat denimit. Meie kaubamärk asutati rohkem kui 130 aastat tagasi innovatsiooni silmas pidades ja täna on meil hea meel ühineda H&Miga, et viia denim kestlikumasse tulevikku,“ lausub Lee globaalse brändi juht Chris Waldeck.

Koostöökollektsioon „Lee x H&M“ jõuab valitud H&Mi kauplustesse ja e-poodi hm.com müügile 28. jaanuaril.

Veel sarnaseid artikleid


Olivier Rousteing
Foto: Francesca Beltran | Balmain.

Olivier Rousteing lahkub Balmainist

Pärast moemaailma niigi erakordset aastat, mil disainerite vahetused on raputanud suuri moemaju nagu Chanel, Loewe, Dior ja Bottega Veneta, teatas eile, 5. novembril ka Balmain, et nende armastatud loovjuht Olivier Rousteing lahkub ametist pärast 14 aasta pikkust teekonda Prantsuse luksusbrändi eesotsas.

Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.

„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“

Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid