H&M Home tervitab päikest vahemerest ja troopikast innustatud kollektsioonidega

H&M Home’i kauplustesse hakkavad tänasest saabuma brändi suvekollektsioonid, mis tervitavad helgemaid ja soojemaid päevi. Valik jaotub kaheks – inspiratsiooni hankimiseks suunati pilgud nii Vahemere äärde kui ka troopikasse.

Vahemere meeleolud väljenduvad eelkõige kaunites sinistes toonides. Suviste look’ide inspiratsioon pärineb Itaalia ranniku sinistest vetest ja lõõgastavast atmosfäärist. Peaosa mängivad naturaalsed materjalid ja erinevad triibumustrid, mille põhivärvideks on sinine ja luuvalge. Nendele sekundeerivad mängulised sõnumid nõudel ja merest inspireeritud mustrid. Sumedate suveõhtute dekoreerimiseks leiab valikust tekke, pleede, patju ja laternaid, mis muudavad puhkehetked veelgi õdusamaks.

Teine oluline sooja aja sisustusteema kummardab troopika suunas. H&M Home’i lustakas valik kaunistab kodusid just suve kuumimatel kuudel. Hinnas on intensiivsed toonid ja inspiratsiooniks troopiline rannaelu nii Jamaica liivarandadel kui keset Costa Rica rikkalikku loodust. Mustrimaailma on vallutanud rõõmsad lille- ja lehemustrid, mille toonidest leiab nii sidrunikollast, loojangupunast, greibiroosat kui sinakasrohelist. Vaheldust pakuvad eklektilised puuviljakujulised taldrikud, dekoreeritud klaastooted, padjad ja mustrilised rannarätikud, mis lausa kiirgavad rõõmu.

Kollektsioonid hakkavad kauplustesse ja hm.com veebipoodi jõudma juba täna ja valik täieneb kogu kevade ja varasuve jooksul.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: H&M Home

Ohoo! Pantone ja H&M Home?

Tänavune kevad tuleb… ütlemata erksavärviline. Vähemalt nii on otsustanud väed ühendanud Pantone ja H&M Home. Kollektsioon keskendub toidu serveerimisele ja hoiustamisele – alates tassidest ja kaussidest kuni lauamattideni välja, rääkimata lõhnavatest, värviküllastest küünaldest.

H&M Home’i ja Pantone ühiskollektsioon toob meieni kaks värvipaletti – “Zesty & Fresh” ja “Sweet & Juicy” – ning pakub erksaid ja maitsekaid toonivalikuid. Niiöelda “elavas ja värskes” paletis ootab ees meeldiv roheline, värske laim ja ere kollane. Rohekad toonid teevad kummarduse loodusele, tuues tasakaalu, rõõmu ja rahu. “Roheline on ideaalne värv meeleolu tõstmiseks ja rahu soodustamiseks, suurepärane lisand koduinterjöörile,” sõnas disainimeeskond. 

“Magusa ja mahlase” kollektsiooni loovad aga vürtsikad punased ja erksad oranžid toonid. Oranž on silmapaistev, julge ja kirglik värv ning loomulikult on sellega tihedalt seotud ka punane, mis on nii armastuse kui ka viha sümbol. Punane on ka parajalt intensiivne värv, mille puhul piisab vähesest. Seega, tarvitage vastutustundlikult.

Kui rääkida esemetest, siis kollektsiooni kuuluvad nii väikesed kui ka suured ruudukujulised taldrikud, mida saab omavahel kombineerida. Serveerimiskausside puhul on saadaval kaks suurust, keskmised oranži ja kollase ning suured punase või helekollasena – olles ideaalsed krõmpsuvateks kevadsalatiteks. Dekoratiivsed, kuju poolest silmapaistvad esemed, hõlmavad jalaga kaussi punases või rohelises toonis, milles eksponeerida puu- või köögivilju, ning klassikalist vaasi, saadaval oranži või helekollasena. Kollektsioonist ei puudu ka erksates toonides tsitruselised lõhnaküünlad.

Tutvuge kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

H&M Home’i ja Pantone uus kollektsioon jõuab valitud poodidesse ning veebipoodi hm.com alates 25. aprillist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Diptyque

Kohvi, küpsised ja Diptyque

Prantsuse parfüümimärk Diptyque, mis on ainuisikuliselt vastutanud lõhnaküünalde muutmise eest staatuse sümboliks, on avalikustanud koostöö Pariisi kohviku Café Verlet’iga. Café Verlet on ikooniline Pariisi kohvik, mis on tegutsenud aastast 1880.

Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.

Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.

Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid