Foto: Felix Laasme

GUILD andis välja oma isikliku rosé

Moemärgi GUILD taga seisev tandem üllatab taas – nimelt on kodumaine märk loodud päris oma roosa veini “Le Nectar”, mis pakatab Lõuna-Prantsusmaa päikesest, mistraaltuule jahedusest ning külluslikest maitsetest. 

“Meil on hea meel jagada, et meie pikaaegne unistus on saanud teoks – GUILDi päris oma roosa vein, mis on erakordselt hele, noobel ja aromaatne,” tutvustab jooki brändi üks loojaid, Sten Karik. “Meie viinamarjad on kasvanud orgaaniliselt Provence’i päikese all ning korjatud käsitsi väga varajastel hommikutundidel, mil marjad on mahlakaimad. Tegemist on niiöelda esimese pressiga, tänu millele ongi vein nii hele ja õrn, unikaalne ja karakteriga.”

Olgu lisatud, et GUILDi nektari esimene partii on äärmiselt limiteeritud – kõigest 600 pudelit, mida saab soetada nii brändi esindus- kui ka veebipoest GUILD.STORE.

Veel sarnaseid artikleid


Silverspoon
Foto: Koyo

Silverspoon autasustas 2025. aasta parimaid restorane

31. oktoobri õhtul kogunesid gastronoomia valdkonna esindajad Lennusadamas pidulikule Silverspoon/Hõbelusikas galale tunnustamaks Eesti gastronoomia- ja restoranimaastiku parimaid tegijaid 

Pidulikule õhtusöögile oli kogunenud külalislahkuse valdkonna koorekiht eesotsas tipprestoranide juhtide ja peakokkadega, kellele elasid kaasa tuntud avaliku elu tegelased ja kohaliku toidukultuuri austajad.

Silverspooni tänavuse õhtusöögi menüü autoriks oli 2024. aasta parimaks kokaks tunnistatud Silver Illak ning taimetoidu eelistajad said nautida Ragnar Bambergi (Tervise Catering) loomingut. 

Rikkaliku meelelahutusprogrammi naelaks oli maailmas suurt tähelepanu saavutanud mitmekülgne artist ja modell Rita Lynch, kelle artisti ampluaasse kuuluvad laulmine, näitlemine ja burleskinumbrid. Lavale astusid ka Koit Toome, Uku Suviste, Karl Killingu ja Lauri Pihlapi poistebänd.

Õhtu tõelisteks kangelasteks olid aga parimatest parimad gastronoomia valdkonna tegijad, kes viisid koju Silverspoon/Hõbelusikas 2025. aasta tunnustusauhinnad järgmistes kategooriates:

Best Fine Dining – Ecrin

Best Casual Dining – Dominic

Best National Cuisine – Gobi 

Best Restaurant Service  Koyo

Best Family Restaurant – GOSPA

Best Italian Cuisine – Dominic

Best Asian Cuisine – Koyo

Best French Cuisine – Ecrin

Best Chef – Alexey Aleksandrov (Ecrin) 

Media Award – Kaupo Karelson

Jätkusuutliku ning püsiva kvaliteedi auhind – Rudolf

Selle aasta tulemuste puhul märkisid korraldajad, et kõikide kategooriate esimese kümne hulka tulnud restorane eraldasid peaauhinnast vaid punktisummade üksikud komakohad. See näitab kohaliku restorani valdkonna tugevat ja ühtlast taset, mis omakorda iseloomustab meie toidu- ja restoranikultuuri elujõudu.

Silverspoon/Hõbelusikas võitjad selguvad 150-liikmelise kohtunik-hindajate kogu anonüümsete restoranikülastuste põhjal. Hindajad täidavad elektroonilised ankeedid, mis edastatakse audiitorfirmale PricewaterhouseCoopers, kes kogutud ankeetide punktisummades põhjal selgitab välja kõikide kategooriate edetabeli. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Café Kitsuné

Soome, Pariis, Jaapan: CAFÉ KITSUNÉ × IITTALA

On tasse, millest kohv maitseb lihtsalt paremini. Ja meil on tunne, et need on just need. Värskelt on ilmavalgust näinud koostöö, mis ühendab Iittala põhjamaise minimalismi ja Café Kitsuné elegantse Pariisi-Jaapani esteetika. Kahe kultusbrändi ühine, piiratud koguses kollektsioon on austusavaldus hommikusele kohvirituaalile – sellele vaiksele hetkele enne päeva algust, mil aeg näib hetkeks seiskuvat.

Koostöö keskmes on Iittala Teema sari – ajatu, selgejooneline ja praktiline disain, mille lõi legendaarne Soome disainer Kaj Franck. Just see universaalne vorm on saanud uue elu tänu Café Kitsuné signatuursele latte art’i mustrile. Tulemuseks on neli harmoonilist tassi toonides Matcha, Sakura, Cappuccino ja Sesame. Lisaks sellele, et need tassid on kaunid, on need ennekõike loodud kasutamiseks. Mugav käepide, lihtne vorm, virnastatavus ja vastupidavus teevad neist tõelise disaini ja funktsionaalsuse sümbioosi.

Koostöö tähistamiseks on Café Kitsuné loonud ka spetsiaalse menüü, mida saab proovida nende Pariisi ja Tokyo kohvikutes ühe kuu jooksul. Menüü pakub värskes kuues jooke nagu Matcha Latte, Black Sesame Latte, vahune Cappuccino ja aromaatne Sakura, mille kõrvale serveeritakse mustritest inspireeritud küpsetisi.

Café Kitsuné × Iittala kollektsioon jõuab müügile 16. oktoobril nii Iittala ja Café Kitsuné veebipoodides kui ka valitud kauplustes üle maailma.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid