Kodumaise luksuskosmeetika lipulaev D’DIFFERENCE on unikaalne nahahooldusbränd, milles on ühendatud arstide ja teadlaste pikaajalised kogemused ja põhjalikud teadmised, looduslik tooraine ning modernne tehnoloogia. Tulemuseks on tooted, mida iseloomustavad võrratu tekstuur, hea imendumine ja väga tõhus toime ning mis ei sisalda parabeene, silikoone, PEG, SLS ja SLES ühendeid, mineraalõli ega värvaineid.
Suure loodussõbrana teeb D’DIFFERENCE nüüd kummarduse ka Eestimaa metsadele ning toob kampaania “MINE METSA Eesti disaineritega” raames turule dušikreemi, millega toetab kodumaa looduse jätkusuutlikkust – ostes #minemetsa raames ilmunud toote, soetad 2018. aastal ühe noore puu, mille Eesti disainerid sinu eest istutavad. Kampaaniat veab eest kodumaine moemärk New Vintage by Kriss ning projekti eesmärgiks on istutada vähemalt 8000 noort kuuske.
“Looduskosmeetika brändina on meil au ja meeldiv kohustus toetada loodust, metsa ja ilu,” sõnab D’DIFFERENCE’i esindaja Carmen Kibur. “Meie panus #minemetsa kapselkollektsiooni on dušikreem, mis oma imehea lõhna ja pärlroosa värviga on kõige meeldivam toode puugikontrolliks ning hästi lõhnava naha saavutamiseks.” Dušikreem on vabastatud tavapärasest pakendist ning kampaania raames tuleb see märtsikuus müügile paberkotis. Uus ja värskelt mõjuv pakend on kaunistatud #minemetsa sümboolika ja siltidega, millel on olemas info nii kampaania kui ka toote kohta. Dušikreem pakub uut, teistmoodi ja väga sensuaalset kogemust, mille saladuseks on taimeekstraktidel ning õlidel põhinev retsept. Tootes sisalduvad ained on sulfaadivabad ja looduslikku päritolu, et tekitada õrn ning kreemjas vaht, mis ei kuivata nahka. Dušikreem sisaldab D’DIFFERENCE’i nahahooldustoodete põhikomponenti HYDRESIA® emulsiooni ning tagab unikaalse, looduslikest õlidest ning Aloe vera ja Rosa Centifolia kroonlehtest saadud ekstraktide kombinatsiooniga rahustava toime igale nahatüübile.
D’DIFFERENCE’i tooted on saadaval nii veebiaadressil www.ddifference.com kui ka mitmetes kaubamajades ja ilupoodides, teiste seas Tallinna ja Tartu Kaubamajas.
Vaata ka galeriid toimunud üritusest!
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.
Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.
„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“
Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!
Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma.
“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.
Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.