Kodumaise luksuskosmeetika lipulaev D’DIFFERENCE on unikaalne nahahooldusbränd, milles on ühendatud arstide ja teadlaste pikaajalised kogemused ja põhjalikud teadmised, looduslik tooraine ning modernne tehnoloogia. Tulemuseks on tooted, mida iseloomustavad võrratu tekstuur, hea imendumine ja väga tõhus toime ning mis ei sisalda parabeene, silikoone, PEG, SLS ja SLES ühendeid, mineraalõli ega värvaineid.
Suure loodussõbrana teeb D’DIFFERENCE nüüd kummarduse ka Eestimaa metsadele ning toob kampaania “MINE METSA Eesti disaineritega” raames turule dušikreemi, millega toetab kodumaa looduse jätkusuutlikkust – ostes #minemetsa raames ilmunud toote, soetad 2018. aastal ühe noore puu, mille Eesti disainerid sinu eest istutavad. Kampaaniat veab eest kodumaine moemärk New Vintage by Kriss ning projekti eesmärgiks on istutada vähemalt 8000 noort kuuske.
“Looduskosmeetika brändina on meil au ja meeldiv kohustus toetada loodust, metsa ja ilu,” sõnab D’DIFFERENCE’i esindaja Carmen Kibur. “Meie panus #minemetsa kapselkollektsiooni on dušikreem, mis oma imehea lõhna ja pärlroosa värviga on kõige meeldivam toode puugikontrolliks ning hästi lõhnava naha saavutamiseks.” Dušikreem on vabastatud tavapärasest pakendist ning kampaania raames tuleb see märtsikuus müügile paberkotis. Uus ja värskelt mõjuv pakend on kaunistatud #minemetsa sümboolika ja siltidega, millel on olemas info nii kampaania kui ka toote kohta. Dušikreem pakub uut, teistmoodi ja väga sensuaalset kogemust, mille saladuseks on taimeekstraktidel ning õlidel põhinev retsept. Tootes sisalduvad ained on sulfaadivabad ja looduslikku päritolu, et tekitada õrn ning kreemjas vaht, mis ei kuivata nahka. Dušikreem sisaldab D’DIFFERENCE’i nahahooldustoodete põhikomponenti HYDRESIA® emulsiooni ning tagab unikaalse, looduslikest õlidest ning Aloe vera ja Rosa Centifolia kroonlehtest saadud ekstraktide kombinatsiooniga rahustava toime igale nahatüübile.
D’DIFFERENCE’i tooted on saadaval nii veebiaadressil www.ddifference.com kui ka mitmetes kaubamajades ja ilupoodides, teiste seas Tallinna ja Tartu Kaubamajas.
Vaata ka galeriid toimunud üritusest!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!