“Meie meeled on omavahel seotud tihedamalt, kui esialgu märgatagi oskame,” selgitab Hyrv brändi ja stuudio asutaja Kateryna Pishon. “Juba ajalooliselt on juveelikunst ja parfümeeria käinud käsikäes. Külluslikul barokkajastul kanti ehteid kahel eesmärgil – enda kaunistamiseks ja meeldiva aroomi levitamiseks. Pakume oma stuudios võimalust nautida ilu mitme meele tasandil – nii visuaalselt kui ka olfaktoorselt. Soovime oma juveelistuudios tutvustada parfüümimaju, mis pole kommertsistunud suured tootjad, vaid väiketootjad, kes lähenevad parfüümikunstile armastuse ja kirega nagu meie teeme seda oma ehete valmistamisel.”
Hyrve stuudio valikusse tulevad parfüümimajad, kelle kontseptsioon ja põhiväärtused ühtivad juveelibrändi omadega. “Igal parfüümimajal, mis meie juurde valikusse tuleb, on siduv lugu kas mõne meie ehtekollektsiooniga või ehetemaailma kontseptsiooniga. Kuna Olivia Bransbourg on ehetega varemgi koostööd teinud ning Attache Moi brändi kontseptsioon on ehetega seotud, siis oli loogiline otsus lansseerida just nemad esimestena meie stuudios,” lisab Kateryna.
Attache Moi parfüümimaja nimi tähendab tõlkes “seo mind kinni” ning selle looming on inspireeritud emotsioonide rägastikust ja meeltevahelistest seostest. Parfüümimaja esimene parfüüm sai loodud kultusajakirja ICONOfly jaoks kunstiprojekti raames.
“Kuna huvi parfüümi vastu osutus oodatust suuremaks, kasvas ühekordsest projektist välja iseseisev parfüümimaja. Attache Moi parfüüme iseloomustab isikupära, sõltuvust tekitav sensuaalsus ning sügavus,” tutvustas Olivia Bransbourg, Attache Moi parfüümimaja asutaja.
Attache Moi parfüümid seni olnud saadaval vaid Pariisi, Chicago ja Beverly Hillsi hoolikalt valitud butiikides. Nüüd ka parfüümid esmakordselt esindatud ka Tallinnas. Muide, Attache Moi parfüümimaja austajate hulka kuuluvad filmirežissöör David Lynch ja Roxy esilaulja Bryan Ferry.
Attache Moi parfüümid on saadaval Hyrve juveelistuudios Tallinnas, aadressil Villardi 24 ning Hyrv veebipoes.
Vaata fotosid toimunud üritusest allolevast galeriist!
Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma.
“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.
Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.
Soliidsed, ekspressiivsed ja ainulaadsed Xerjoffi parfüümid on sündinud Itaalia loovuse ja meisterliku, hoolika töö geniaalsest kooslusest. 2007. aastal asutatud ettevõte on algusest peale lähtunud filosoofiast, et iga lõhn on ainulaadne kunstivorm. Seetõttu valmistatakse Xerjoffi parfüüme ka tänapäeval vaid ülikvaliteetsetest koostisosadest ning nende loomine on alati inspireeritud millestki ebatavalisest. Muide, luksuslikkusest annavad tunnistust mitte ainult Xerjoffi parfüümide eksklusiivsed lõhnakompositsioonid, vaid ka kulla, pronksi, nahkdetailide ja luksuslike kivikestega kaunistatud pudelid – igaüks läbimõeldud disainiga kunstiteos.
Kuidas aga Xerjoff sündis? Olgu öeldud, et bränd ei ilmunud parfümeeriamaailma juhuslikult. Ettevõtte asutaja Sergio Momo kasvas üles inimeste keskel, kes mõistsid parfüümide tähtsust juba varakult: tema vanaema jumaldas Lanvini ja Coty parfüüme, isa, kes reisis pidevalt mööda maailma, hindas looduslikel essentsidel põhinevaid lõhnu, ning ka tema emal oli eksklusiivne parfüümikogu.
Nii leidis Sergio end peagi maailma parfümeeria pealinnaks peetavas Grasse’is, kus ta omandas teadmisi parfüümiloomest peensusteni, tutvus looduslike lõhnade loomise tehnikate ja muude parfümeeria saladustega. Tulemuseks ilmus 2007. aastal esimene Xerjoffi parfüüm.
Täna – mitu-mitu parfüümi hiljem – ütlevad Xerjoffi loojad, et pole paremat viisi õdusate hetkede taaselustamiseks, erakordsetesse paikadesse reisimiseks või oma unikaalsuse tunnetamiseks kui läbi parfüümi. Või õigemini – Xerjoffi parfüümi.
Milline on Portaili toimetuse lemmik Xerjoffi valikust? “TORINO21” – tennisele pühendatud ainulaadne nootide kombinatsioon, mis viib hetkega tenniseplatsile, kus energiliste mängude vahel saab nautida Itaalia päikest ja hingata rosmariini ning basiiliku lõhnu, värskendades end mündi ja väljendusrikka bergamotiga. See on tõeliselt värske ja dünaamiline aroom, mis tekitab adrenaliini ja meenutab võidukat hetke pärast intensiivset mängu…