“Paljud arvavad, et kuldamine on väga keeruline protsess, mida valdab vaid kitsas meistrite ring,” räägib SOMA brändi asutaja Sofia Hallik. “Kuid see pole päris nii. Kuldamisega võib hakkama saada igaüks. Selleks olemegi loonud veebikursuse, kus iga soovija saab luua oma kätega kõrvarõngapaari.” Veebi vahendusel tutvustab Sofia selle tehnoloogia põhitõdedega ning tema juhendamisel kõik kursused toimuvadki.
Kursuse läbimise teeb mugavaks see, et selle saab ette võtta just endale sobival ajal. “Peale ostu sooritamist www.somajewellery.com poest saab iga osaleja juurdepääsu videomaterjalidele. Lisaks ka stardikomplekti, mis sisaldab kõiki vajalikke materjale kõrvarõngaste paari loomiseks kuldamistehnika abil,” selgitab Sofia. Kursuse läbimise järel saavad osalejad iseseisvalt oma oskusi täiendada ja kanda lehtkulda või -hõbedat mitmesugustele pindadele, olgu nendeks maalid, mööbli- või dekoorielemendid, ehted, jne.
Kursus ise maksab 79€ ning sisaldab kõiki vajalikke materjale ja tööriistu, et luua üks paar kulla või hõbedase lehega kaetud kõrvarõngaid, samuti juurdepääsu õppematerjalidele. Kursuse lõpuleviimiseks kulub keskmiselt kaks päeva, võttes arvesse pinna ettevalmistamist ning liimi- ja lakikihtide kuivamist.
Uuri lisa SOMA veebileheküljelt!
Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.
Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.
Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!