ehe* estonia Eesti disainiga taas Jaapanis

Foto: Tamma Design

Trotsides koroonasügist, algasid 7. oktoobril Jaapanis 15 Eesti disainibrändi toodete esitlusmüügid ja disaini tutvustavad online-üritused. Sündmused on osa mitmeaastasest projektist “ehe* estonia, born from nature”.

Enam kui kuu aja jooksul jõuavad Jaapani disainihuvilisteni Eesti rõivadisain, sisustuskaubad ja aksessuaarid. Ürituste keskmes on esitlusmüük mainekas MUJI ketti kuuluvas sisustuspoes IDÉE ja vestlusõhtud SPBS raamatupoes Shibuya linnosas Tokyos. Eesti disaini ja elulaadi esitletakse väikese maa võlu ja ainulaadsete ideede kaudu.

SPBS raamatupoes toimub toodete müügile lisaks kaks online-vestlust, millest esimeses räägitakse Eestit üldiselt ja teises tutvustatakse kõiki projektis esindatud Eesti disainereid. Vestlused toimuvad otsetõlkega jaapani keelde.

Oktoobris ja novembris jõuavad Eesti disainitoodete pop-up-müügid aga suurematesse kaubamajadesse üle kogu Jaapani nagu JR Takashimaya Nagoyas, Sogo Yokohamas, Seibu Ikebukuro Tokyos ja Umeda Hankyu Osakas. Kõrvuti disainiga tutvustatakse ka valitud Eesti mahetoitu ja pärimusmuusikat.

Esitlusmüükidel osalevad Eesti disainibrändid Bold Tuesday, Costume Puzzle, Emma Leppermann, John Blund, Kalli Sein, Kelpman Textile, Lentsius, Maria Rästa Design, Nordhale, Reet Aus, Suckõrs, Tamma Design, TOKU, WOH ja Woolish.

“On hea meel, et huvi eelmisel aastal alguse saanud ehe* Estonia projekti vastu on jätkunud ka sel aastal,” ütleb ettevõtmise projektijuht Janne Funk. “Koos kohalike partneritega soovime aluse panna Eesti disaini püsivale ekspordile Jaapanisse. Pandeemia tõttu viime publikut kaasavad sündmused läbi online’i, mis loob huvilistele isegi laiemad võimalused osalemiseks.”

Olgu lisatud, et ehe* estonia on ainus regulaarne Eesti disainivaldkonna sündmus Jaapanis.

Uuri lisa facebook.com/ehe.estonia ja instagram.com/ehe.estonia.

Sarnased artiklid

Kommentaarid