Foto: Felix Laasme

Ebamaised visuaalid rõivabrändilt GUILD

Kodumaine rõivabränd GUILD andis värskelt välja hüperrealistlikud visuaalid, mille on loonud fotograaf ja digitaalne kunstnik Felix Laasme. Pildid ise on loodud liitreaalsuse tulemusena, mis tähendab, et kangelane on jäädvustatud fotona ning lisatud kolmemõõtmelise arvutigraafika abil nii maavälisesse keskkonda kui ka sakraalseselt suursugusesse hoonesse, mida päriselt ei eksisteerigi. Tehistegelikkus, mis annab aimu ka brändi sisenemisest virtuaalreaalsusesse.

Tuntud küll oma karakteristlike kollektsioonide, kübarate ja julgete käikude poolest, mõjub GUILDi samm kübermaailma siiski kui välk selgest taevast. GUILDi loojad Sten Karik ja Joan Hint heidavad valgust otsuse tagamaadele: “Viimased paar aastat on olnud kergelt öeldes väljakutsuvad. Me oleme kollektiivselt kogenud “WTF” momenti, me oleme kohanenud, me oleme ellu jäänud. Oleme seisnud rohkem kui korra küsimuse ees – mis edasi? Mida veel on maailmal pakkuda, kus veel saaksime omi andeid rakendada? Ja see juhatas meid interneti renessanssi ehk Metaverse’ni. Digitaalse revolutsioonini moemaastikul, mis lahustab kõik senised piirid, mida moetööstus seadnud on.”

Sten ja Joan lisavad, et Web3’e võimalused on lõputud ning loob neile kui loovhingedele vabaduse luua mida iganes me soovime. “Mõistagi on Metaverse’l ka negatiivsed küljed – nagu on igal asjal elus – aga suures pildis on see siiski piiramatu potensiaaliga maailm. Ja veidral kombel on see ka ühendav – eriti, mis puudutab me endi tulevikku, olevikku ja minevikku. Me kuulume mõlemad generatsiooni hulka, kes kasvas üles arvutimängudega. Me mõlemad tegelesime varajases nooruses näitlemisega, mis tähendab ka tihedat kokkupuudet kostüümidega. Ja mis puudutab Joani, siis tema teismeea aastad said peamiselt veedetud maagilises LARP maailmas, luues keskaegseid kostüüme, relvi ja turviseid. See kõik annab meile suurepärased eeldused küberreaalsuses kostüümide loomiseks, sest meie lähenemine moele on alati olnud teistsugune. Me oleme algusest peale ühendanud fantastilisi maailmaid ning ajaloolisi elemente oma disainidega. Kõikidest plaanidest on praegu veel pisut vara lähemalt rääkida, aga palju põnevat on tulemas!” lisab GUILD.

GUILD’i “From Universe to Metaverse” projekti planeeritud lansserimisaeg on 2022. aasta keskpaik. Seniks hoia brändil silma peal nii Facebookis kui Instagramis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid


COS
Foto: Vito Fernicola

COS avab pühadeaja skulptuursete vormide ja pehmete tekstuuridega

Moebränd COS juhatab pühadehooaja sisse uue kollektsiooni ja kampaaniaga, mis keskendub volüümile, tekstuuridele ja ajatule elegantsile. Fotograaf Vito Fernicola jäädvustatud moevalikus kohtuvad meeldivad kontrastid – skulptuursed siluetid versus pehmed kudumid, struktureeritud rätsepatöö versus hubane luksus.

Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.

Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.

Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!

COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid