Nagu öeldud, siis Diptyque’i uus parfüüm Ilio on saanud lõhnanoodid Vahemere-äärsetest aroomidest. Miks? Sest just Vahemere ääres meeldis puhkamas käia parfüümimärgi asutajatel Yves Coueslant’il ja Desmond Knox-Leet’il. Nii leiabki teravam nina uuest parfüümist nii pirni, bergamoti, iirise kui ka jasmiini aroome. Citronnelle-nimeline lõhnaküünal kannab aga – nagu nimigi reedab – tsitrulisemaid noote. Samamoodi lõhnab tsitruseliste järele uus sidrunheina, geraaniumi ja sidruneukalüptiga kehasprei.
Uut parfüümipudelit ning teisigi mainitud tooteid kaunistavad kunstniku Luke Edward Halli joonistused, mis annavad neile seeläbi veelgi suvisema ja värvikama meeleolu.
Diptyque’i suvised lõhnatooted jõuavad müügile juba kuukese pärast, alates 4. juunist.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.