Foto: Diptyque

Diptyque’i Orphéon – Pariis, Saint-Germain ja tubakasuitsu keerud

Tänavu 60. tegutsemisaastat tähistav parfüümimärk Diptyque on välja tulnud uue parfüümiga, mis kannab nime Orphéon ning veelgi sügavamat tähendust. Nimelt on lõhn saanud inspiratsiooni ühest konkreetsest öölokaalist, mis asus Pariisis, kohe Diptyque’i esimese butiigi kõrval. 

Parfüümi looja Olivier Pescheux’ sõnul on kõnealuse parfüümi eesmärk viia selle kandjad tagasi 60ndate alguse Pariisi. Kujutagem ette… Saint-Germain’i kvartal pulbitses džässiklubide hommikuni kestvate seansside ja kunstiliste etteastete rütmist. Inimesed arutlesid maailmaasjade üle ning tantsisid ja laulsid hubases õhkkonnas, mis oli ühtaegu elav ja elegantne… Orphéon oli üks neist rõõmsast elevusest tulvil baaridest, kus meeldis kohtuda lähedal asuva Diptyque’i butiigi kolmel asutajal. Tänapäeval muudab baari surematuks samanimeline lõhnaportree – Orphéon, mis avaldab austust ka tollasele ajastule ja loomingulisele sõprusele.

Milline võib selline lõhn küll olla? Kujutage ette, kuidas tubakasuitsu keerud segunevad põsepuna puuderjate aurujugadega, mis peatuvad põletatud puidul. Lõhna südames on aga selle unustamatu paiga õhkkond, millele viitavad tonka oa soojus, seedri sügavus ja kadakamarjade erksus. Kuidas tundub? Meile igatahes meeldib. 

Diptyque’i parfüümi Orphéon saab soetada kas Diptyque’i veebipoest või näiteks Eesti edasimüüja Crème de la Crème butiigist ja veebipoest. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid