Olgu meenutatud, et Owens on moedisainer, kelle minimalistlikku ning enamjaolt mustvalget loomingut iseloomustab väljapeetud tasakaal funktsionaalse disaini ja puhta vormi vahel. Owensi moelugu sai alguse Hollywood Boulevardil 1994. aastal, mil ta asutas omanimelise moemärgi. Gootilik signatuurstiil on teinud temast tõelise moefenomeni, kes täna lisaks meeste- ja naistekollektsioonidele ning aksessuaaridele loob näiteks mööblit või miks mitte ühiskollektsiooni Birkenstockiga. Eestiga seob Owensit aga KUMU kunstimuuseumis värskelt avatud näitus „Tommy Cash ja Rick Owens. Süütud ja neetud”, lisaks on tema moeetendustel üles astunud nii eelnimetatud Tommy Cash kui ka Winny Puhh.
Tegelikult ei ole see Owensile esimene Council of Fashion Designers of America auhind. Aastal 2017 pälvis ta ka CFDA auhinna Geoffrey Beene Lifetime Achievement Award. 2019. aasta naistemoe disaineriks valiti Brandon Maxwell.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.