Ei olnud ka Tisci eelmine ametikoht sugugi lühiajaline. Nimelt vastutas ta enam kui kümme aastat Givenchy moemaja loomingulise poole eest. Võimalik, et just seetõttu taoline otsus paljudes kerge üllatuse tekitaski. Givenchys olles kogus Tisci ennekõike tuntust müstiliste, ent sensuaalsete kollektsioonidega, mis Burberry senisele käekirjale just lähedased ei ole. Siiski ütles Tisci, et austab väga Burberry brändi pärandit ning asub rõõmuga seda Briti megabrändi nii-öelda järgmisele tasandile viima. Elame, näeme, kuidas tal see ka õnnestub.
Riccardo Tisci alustab Burberry moemajas tööd 12. märtsist ning tema esimest kollektsiooni selle brändi juures näeb juba sügisel, Londoni moenädalal.
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.