Ikoonilise brändi tänavune kevadsuvine kampaania kannab nime „American Classics” ning selle on jäädvustanud fotograaf Willy Vanderperre. Brändile omaselt on kampaanias esile tõstetud maikad, teksad ning aegumatud Calvin Kleini aluspüksid. Jäädvustatud ei ole need aga sensuaalsetes poosides lesides, vaid hoopiski galeriikeskkonnas, ameerika moodsa kunsti esindajate Andy Warholi, Sterling Ruby, Richard Prince’i ja Dan Flavini tööde taustal.
Raf Simons selgitas, et idee kampaaniasse popkunsti sisse tuua tuli sellest, et Calvin Kleini teksad ning aluspesugi on defineerinud ameerika moelugu samamoodi, nagu näiteks Warholi Campbelli supp ameerika kunsti. „Need kõik on popstaatuse sümbolid,” ütles Simons.
Sellise uuenduste laine saatel ei jää meil üle muud, kui põnevusega oodata, millega suudab Simons meid kõiki üllatada Calvin Kleini esimesel moeetendusel, mis loetud päevade pärast New Yorki moenädalal ka aset leiab.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!