Portail

Värskenduskuuri jätkav CALVIN KLEIN esitles kevadsuviseid kampaaniafotosid

Värskenduskuuri jätkav CALVIN KLEIN esitles kevadsuviseid kampaaniafotosid

Kui me alles eile kirjutasime Calvin Kleini uuest logost, siis täna saame esitleda ka esimesi kampaaniafotosid, mis on sündinud Raf Simonsi (ehk Calvin Kleini uue loomingulise juhi) käe all. Ning ei saa salata – tänavu tuleb kevad Calvin Kleini jaoks teisiti.

Ikoonilise brändi tänavune kevadsuvine kampaania kannab nime „American Classics” ning selle on jäädvustanud fotograaf Willy Vanderperre. Brändile omaselt on kampaanias esile tõstetud maikad, teksad ning aegumatud Calvin Kleini aluspüksid. Jäädvustatud ei ole need aga sensuaalsetes poosides lesides, vaid hoopiski galeriikeskkonnas, ameerika moodsa kunsti esindajate Andy Warholi, Sterling Ruby, Richard Prince’i ja Dan Flavini tööde taustal.

Raf Simons selgitas, et idee kampaaniasse popkunsti sisse tuua tuli sellest, et Calvin Kleini teksad ning aluspesugi on defineerinud ameerika moelugu samamoodi, nagu näiteks Warholi Campbelli supp ameerika kunsti. „Need kõik on popstaatuse sümbolid,” ütles Simons.

Sellise uuenduste laine saatel ei jää meil üle muud, kui põnevusega oodata, millega suudab Simons meid kõiki üllatada Calvin Kleini esimesel moeetendusel, mis loetud päevade pärast New Yorki moenädalal ka aset leiab.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid