Värskenduskuuri jätkav CALVIN KLEIN esitles kevadsuviseid kampaaniafotosid

Kui me alles eile kirjutasime Calvin Kleini uuest logost, siis täna saame esitleda ka esimesi kampaaniafotosid, mis on sündinud Raf Simonsi (ehk Calvin Kleini uue loomingulise juhi) käe all. Ning ei saa salata – tänavu tuleb kevad Calvin Kleini jaoks teisiti.

Ikoonilise brändi tänavune kevadsuvine kampaania kannab nime „American Classics” ning selle on jäädvustanud fotograaf Willy Vanderperre. Brändile omaselt on kampaanias esile tõstetud maikad, teksad ning aegumatud Calvin Kleini aluspüksid. Jäädvustatud ei ole need aga sensuaalsetes poosides lesides, vaid hoopiski galeriikeskkonnas, ameerika moodsa kunsti esindajate Andy Warholi, Sterling Ruby, Richard Prince’i ja Dan Flavini tööde taustal.

Raf Simons selgitas, et idee kampaaniasse popkunsti sisse tuua tuli sellest, et Calvin Kleini teksad ning aluspesugi on defineerinud ameerika moelugu samamoodi, nagu näiteks Warholi Campbelli supp ameerika kunsti. „Need kõik on popstaatuse sümbolid,” ütles Simons.

Sellise uuenduste laine saatel ei jää meil üle muud, kui põnevusega oodata, millega suudab Simons meid kõiki üllatada Calvin Kleini esimesel moeetendusel, mis loetud päevade pärast New Yorki moenädalal ka aset leiab.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid