Foto: wwd.com

Louis Vuitton avalikustas Supreme’iga kahasse valminud kollektsiooni

Eelmise nädala neljapäeval, kui suur osa maailmast jälgis pingsalt seda, mis hakkab toimuma Ameerika Ühendriikides, olid moemaanide pilgud suunatud hoopiski mujale. Üldsegi mitte vähem pingsalt oodati teist tähtsündmust – Pariisi meestemoenädala Louis Vuittoni meestekollektsiooni moeetendust, mille raames tehti avalikuks kaua spekuleeritud ja oodatud koostöö kultusbrändiga Supreme.

Supreme on New Yorgist alguse saanud rularõivaste bränd, mille puna-valgest logost on saanud tänapäeva kultuuri äratuntavamaid sümboleid. Louis Vuitton tutvustamist tõenäoliselt ei vaja. Kuidas aga kaks sellise kaliibriga brändi kokku said? Nimelt teab Louis Vuittoni meestekollektsioonide loovjuht Kim Jones Supreme’i juba 90ndatest, sest tal õnnestus brändi algusaegadel ka Supreme’i heaks töötada – laotöölisena. Tänaseks on sellest brändist saanud ülemaailmne fenomen ning Jones leidis, et kaks nii tugeva identiteedi ja graafikaga brändi võiksid väga hästi koos toimida. Lubage lisada, et meie meelest on tal selles absoluutselt õigus.

Louis Vuittoni meestemoe etendusel avalikustatud koostööviljade seas olid teksa- ja kamuflaažjakid, mitmes variatsioonis nahast kotid ja aksessuaarid, mis kandsid korraga nii Louis Vuittoni kui ka Supreme’i logo. Koostööst sündis aga ühisesemeid veelgi – näiteks kaarditaskuid, rahakotte, telefoniümbriseid, rääkimata rulalaudadest ja Louis Vuttioni legendaarsetest reisikirstudest.

Nüüd aga kõige tähtsama küsimuse juurde. Millal saavad kollektsiooni tulihingelised fännid Louis Vuitton x Supreme esemeid jahtima minna? Kuuldavasti jõuavad esemed müügile valitud Louis Vuittoni kauplustesse käesoleva aasta suvel, täpsemalt 17. juulil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Roberto Cavalli kevad/suvi 2019.

Roberto Cavalli (1940-2024)

Meie hulgast on lahkunud Roberto Cavalli, Itaalia moedisainer, keda tuntakse enim tema julgete loomamustrite ja liivapritsiga töödeldud teksade poolest. Ta oli 83-aastane.

Cavalli sündis ja suri oma kodulinnas Firenzes. Enne oma moemärgi loomist 1970. aastal õppis ta tekstiilitrükki. Samal aastal, olles vaid 30-aastane, esitles ta oma esimest valmiskollektsiooni Pariisis. 1972. aastal avas Cavalli oma esimese butiigi Saint-Tropez’s.

Cavalli oli osav turundaja ning aastate jooksul saavutas Roberto Cavalli kaubamärk globaalse tuntuse tänu oma erksavärvilistele kleitidele ja julgetele loomamustritele. Aja jooksul kasvas jõudsalt ka tema brändi tootevalik, juurde tuli sõsarbränd Just Cavalli, samuti meesterõivad, aksessuaarid, käekellad, ehted, päikeseprillid ja parfüümid. 2002. aastal avati Firenzes ka Cavalli kohvik, mis hiljem laienes teistesse linnadesse, sealhulgas Milanosse ja Miamisse.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roberto Cavalli (@roberto_cavalli)

Roberto Cavalli lahkus oma omanimelisest moemajast paele selle müümist aastal 2015. Täna loob Cavalli moemajale kollektsioone Fausto Puglisi. „Kallis Roberto, ehkki sa ei ole enam füüsiliselt meiega, tean ma, et sinu vaim jääb alatiseks minuga,“ ütles Puglisi moemärgi värskes avalduses.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid