Foto: LOEWE

LOEWE uues kampaanias kohtuvad minevik, olevik ja tulevik

LOEWE sügis-talv 2017
LOEWE sügis-talv 2017

Tegelikult sai antud kampaania rohkem tähelepanu seetõttu, et kampaanias on kasutatud androgüünset modelli, kuid meie otsustasime, et rõhutame hoopis kogu kampaania põhisõnumit ja ideed.

Hispaania moemaja LOEWE otsustas tänavu jaanuari lõpus toimuvaks Pariisi meestemoenädalaks luua kolm kampaaniafotot, millest igaüks sümboliseerib kas minevikku, olevikku või tulevikku. Moemaja loovjuht Jonathan Anderson otsustas selleks puhuks kasutada minevikku sümboliseerivat vaikelu lilledest, oleviku sümboliseerivat uut ja peagi müügile jõudvat LOEWE meestekollektsiooni bucket-bag’i ning tuleviku sümboliseerivat androgüünset modelli Mark Overnisherit. Just Overnisher, kes on antud kampaania fotol riietatud musta nahka ning kaunistatud moebrändi kuldsete ehetega, on saanud kõige rohkem tähelepanu. Anderson ise aga ütleb, et see ongi suund, kuhu maailm või vähemalt moemaailm kindlasti liigub, ning üha enam hakkame sooneutraalseid rõivaid nägema nii meeste- kui ka naistekollektsioonides – senised traditsioonilised piirid muutuvad aina hägusemaks.

Et tuua antud kampaaniale (ning loomulikult LOEWE moemärgile endale) võimalikult palju tähelepanu, jõuavad antud kaadrid Pariisis rohkem kui 500 lehekioskile just meestemoenädala toimumise ajal. Kes sel ajal Pariisis kohal, hoidke aga silmad lahti!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Roberto Cavalli kevad/suvi 2019.

Roberto Cavalli (1940-2024)

Meie hulgast on lahkunud Roberto Cavalli, Itaalia moedisainer, keda tuntakse enim tema julgete loomamustrite ja liivapritsiga töödeldud teksade poolest. Ta oli 83-aastane.

Cavalli sündis ja suri oma kodulinnas Firenzes. Enne oma moemärgi loomist 1970. aastal õppis ta tekstiilitrükki. Samal aastal, olles vaid 30-aastane, esitles ta oma esimest valmiskollektsiooni Pariisis. 1972. aastal avas Cavalli oma esimese butiigi Saint-Tropez’s.

Cavalli oli osav turundaja ning aastate jooksul saavutas Roberto Cavalli kaubamärk globaalse tuntuse tänu oma erksavärvilistele kleitidele ja julgetele loomamustritele. Aja jooksul kasvas jõudsalt ka tema brändi tootevalik, juurde tuli sõsarbränd Just Cavalli, samuti meesterõivad, aksessuaarid, käekellad, ehted, päikeseprillid ja parfüümid. 2002. aastal avati Firenzes ka Cavalli kohvik, mis hiljem laienes teistesse linnadesse, sealhulgas Milanosse ja Miamisse.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roberto Cavalli (@roberto_cavalli)

Roberto Cavalli lahkus oma omanimelisest moemajast paele selle müümist aastal 2015. Täna loob Cavalli moemajale kollektsioone Fausto Puglisi. „Kallis Roberto, ehkki sa ei ole enam füüsiliselt meiega, tean ma, et sinu vaim jääb alatiseks minuga,“ ütles Puglisi moemärgi värskes avalduses.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mango

Victoria Beckhami ja Mango erikollektsioon

Hispaania moemärk Mango on teatanud, et oma 40. juubeliaastal annab välja erikollektsiooni koostöös ei kellegi muu kui Victoria Beckhamiga. Kapselkollektsioon tuleb müügile juba 23. aprillil.

Victoria Beckham x Mango kollektsiooni, mille on disaininud Victoria Beckham, iseloomustab tema brändile omane käekiri, ühendades klassikalise Briti luksuse ja kaasaegsed moetrendid. „See kollektsioon sümboliseerib mõlema brändi väärtusi nagu kvaliteet ja naiselikkus ning tõotab olla tõeliseks maiuspalaks moesõpradele üle kogu maailma,“ seisab pressiinfos.

Kuidas kollektsioon ka välja näeb? Vaadake oma silmaga galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid