LOEWE uues kampaanias kohtuvad minevik, olevik ja tulevik

LOEWE uues kampaanias kohtuvad minevik, olevik ja tulevik

LOEWE sügis-talv 2017

LOEWE sügis-talv 2017

Foto: LOEWE

Tegelikult sai antud kampaania rohkem tähelepanu seetõttu, et kampaanias on kasutatud androgüünset modelli, kuid meie otsustasime, et rõhutame hoopis kogu kampaania põhisõnumit ja ideed.

Hispaania moemaja LOEWE otsustas tänavu jaanuari lõpus toimuvaks Pariisi meestemoenädalaks luua kolm kampaaniafotot, millest igaüks sümboliseerib kas minevikku, olevikku või tulevikku. Moemaja loovjuht Jonathan Anderson otsustas selleks puhuks kasutada minevikku sümboliseerivat vaikelu lilledest, oleviku sümboliseerivat uut ja peagi müügile jõudvat LOEWE meestekollektsiooni bucket-bag’i ning tuleviku sümboliseerivat androgüünset modelli Mark Overnisherit. Just Overnisher, kes on antud kampaania fotol riietatud musta nahka ning kaunistatud moebrändi kuldsete ehetega, on saanud kõige rohkem tähelepanu. Anderson ise aga ütleb, et see ongi suund, kuhu maailm või vähemalt moemaailm kindlasti liigub, ning üha enam hakkame sooneutraalseid rõivaid nägema nii meeste- kui ka naistekollektsioonides – senised traditsioonilised piirid muutuvad aina hägusemaks.

Et tuua antud kampaaniale (ning loomulikult LOEWE moemärgile endale) võimalikult palju tähelepanu, jõuavad antud kaadrid Pariisis rohkem kui 500 lehekioskile just meestemoenädala toimumise ajal. Kes sel ajal Pariisis kohal, hoidke aga silmad lahti!

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid